موسیقیموسیقی ایران

بررسی ۱۰ درخواست تاسیس آموزشگاه موسیقی

به گزارش کامینگ سون موزیک: ۱۰پرونده متقاضیان تاسیس آموزشگاههای آزاد موسیقی در جلسه این هفته شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاههای موسیقی بررسی شد.

صد و هفتاد و ششمین جلسه شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد موسیقی، با حضور مدیرکل دفتر آموزش و اعضای این شورا برگزارشد.

در این جلسه، پرونده ۱۰ نفر از متقاضیان تاسیس آموزشگاه آزاد موسیقی توسط اعضا شورا بررسی شد و هشت نفر از متقاضیان تاسیس آموزشگاه آزاد موسیقی به صورت آنلاین از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، فارس، کهکیلویه و بویراحمد، گلستان، مازندران و یزد (یک نفر) و همچنین دو نفر از استان تهران به صورت حضوری در مصاحبه شرکت کردند و پرونده ۱۰ متقاضی بررسی شد.

این جلسات به منظور رسیدگی و نظارت بر عملکرد آموزشگاه‌های آزاد هنری، ایجاد هماهنگی‌های لازم در کار شوراهای رسیدگی و نظارت استان در سراسر کشور و رسیدگی به درخواست متقاضیان تاسیس آموزشگاه‌های آزاد موسیقی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

اعضا شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد موسیقی، حسن ریاحی، داود گنجه‌ای، کیاوش صاحب نسق، سیمون آیوازیان، محمد اله یاری فومنی، احمد صدری به عنوان نماینده فرهنگستان هنر و علی اکبر صفی‌پور مدیرکل دفتر آموزش هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=45793

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا