آلبوم ایرانموسیقیموسیقی ایران

شنیدن «پاییز سال بعد» در آبان ماه

به گزارش کامینگ سون موزیک: آلبوم «پاییز سال بعد» به آهنگسازی و خوانندگی ایمان حجت آبان ماه سال جاری در ژانر موسیقی پاپ پیش روی مخاطبان قرار داده می شود.

ایمان حجت از انتشار اثر جدید خود با عنوان «پاییز سال بعد» خبر داد.

این آهنگساز و خواننده درباره اثر جدید خود گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای انتشار اثری جدید هستم که با عنوان «پاییز سال بعد» منتشر می شود. این در حالی است که تمامی مجوزهای لازم برای انتشار اخذ شده و آلبوم به همراه یک کلیپ آبان ماه منتشر خواهد شد.

این خواننده بیان کرد: ۲ سال قبل این تک ترک منتشر شده بود که تصمیم گرفتم مجوز این اثر را بگیرم و با تنظیم و میکس و مسترینگ جدید که مناسب حال و هوای پاییز است آن را منتشر کنم که خوشبختانه توانستیم مجوز کار را بگیریم و این اثر اوایل آبان ماه سال جاری در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

این تنظیم کننده در پایان افزود: خوانندگی، تنظیم، آهنگسازی و میکس و مسترینگ این اثر توسط خودم انجام گرفته است. سالومه قربانی هم شعر آن را برای من فرستاد و زمانی که شعر را خواندم ایده این اثر در ذهنم شکل گرفت. این آلبوم یک کار کاملا احساسی است و از نظر تنظیم با آثاری که امروزه می شنویم کاملا متفاوت است که امیدوارم مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=45712

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا