رویداد

بیاینه انجمن صنفی هنرمندان موسیقی

به گزارش کامینگ سون موزیک: انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران در محکومیت ترور «سردار قاسم سلیمانی» بیانیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا در متن این بیانیه آمده است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین
شهادت، هنر مردان خداست و مجاهدین فی سبیل الله شایسته‌ترین افراد برای کسب این مدال پرافتخار و همجواری با سالار شهیدان در رضوان الهی است.
سال‌ها است که میهمانان ایران زخمدار شهادت دلیرمردان و شیران بی‌باکی است که سراسر رشادت و جوانمردی شان زبانزد دوست و بیگانه است. دوستانی که افتخار به جسارت و شجاعتش دارند و دشمنانی که از ترس به خود می‌لرزند.
باز هم دشمنان ناتوان و بزدل نتوانستند شجاعت و دلاوری سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تاب بیاورند و صف شکنی‌های او را در میادین نبرد، ببینند. آنان در این پندارند که با شهادت چنین سردار عالم و توانایی راه مسیر ایشان مسدود می‌گردد و هیچ نمی‌دانند که در تاریح ایران، پس از شهادت رشیدانی چون سردار قاسم سلیمانی از خونشان لاله‌های سرخگون می‌روید و خاک پاک وطن را باز هم به ایثار و فداکاری‌هایشان با خون سرخشان فرش می‌نمایند.

ایران، سرزمین دلیران است و هیچگاه دشمنان و بیگانگان نمی‌توانند گوشه‌ای از خاک میهنمان را تصرف نمایند تا نام و یاد بزرگ مردانی چون حاج قاسم سلیمانی، حاج حسین همدانی، حاج اصغر همت، شهید مهدی باکری و شهید حسن باقری و دیگری سردارانی که خویشتن را فدای راهی بزرگ نمودند تا پرچم میهن، پرچم شرف و پرچم ایمانشان سرافراز بر قله‌های سر به فلک کشیده ایران بدرخشد.

چو ایران نباشد تن من مباد بدین بوم و بر زنده یک تن میاد
اگر سر به سر تن به کشتن دهیم از آن به که کشور به دشمن دهیم
دریغ است ایران که ویرا شود کنام پلنگان و شیران شود»

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=4527

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا