موسیقی ایران

پهنه رودکی را با کمک هنرمندان رونق دهید

به گزارش کامینگ سون موزیک: پهنه فرهنگی رودکی طرحی است که توسط سازمان زیباسازی شهر تهران با هدف احیا و ایجاد فضاهای فرهنگی و هنری قابل دسترس برای شهروندان در محدوده منطقه ۱۱ اجرا می‌شود. محدوده این پهنه به گونه‌ای است که از شمال به خیابان انقلاب، از جنوب به خیابان نوفل لوشاتو، از شرق به خیابان حافظ و از غرب به خیابان ولی عصر (عج) منتهی می‌شود.

« کامبیز روشن روان» آهنگساز با اشاره به اهمیت ایجاد پهنه فرهنگی رودکی در کلان شهر تهران به خبرنگار همشهری محله گفت: «پهنه رودکی به واسطه دربرگرفتن مراکز فرهنگی وهنری بزرگی اعم از تالار وحدت، مجموعه تئاتر شهر و…ظرفیت تبدیل به منطقه ویژه فرهنگی و هنری پایتخت را دارد و باید از این ظرفیت به نحو احس استفاده کرد.»

او ادامه داد:« مسئولان و دست اندرکاران در پهنه رودکی باید برای رونق این پهنه از هنرمندان و دلسوزان کمک بگیرند »

این هنرمند حوزه موسیقی از شهرداری خواست با تملک املاک مستقر در حد فاصل تالار وحدت تا تئاتر شهر بستر راه اندازی مراکز فرهنگی بیشتر را فراهم کند: «پهنه فرهنگی رودکی امروز نیازمند توسعه فضای سبز و افزایش گالری‌های هنری، مراکز فرهنگی و هنری، افزایش سالن‌های نمایش و … است و مدیران شهری با تملک برخی از املاک می‌توانند در ایجاد این فضاها کمک کنند. »

او با ابراز خرسندی از ایجاد پهنه رودکی اظهار داشت: « امیدواریم در سایه معرفی بیشتر این پهنه به مردم شهر تهران و علاقه مندان به حوزه هنر در کشور شاهد رونق و پویایی فعالیت‌های هنری رشته‌های مختلف از جمله موسیقی در پهنه رودکی باشیم. »

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=4481

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا