موسیقی جهان

جنت جکسون: پسرم از مایکل جکسون بهتر است

به گزارش کامینگ سون موزیک: جنت جکسون خواهر خواننده سرشناس و فقید ایالات متحده مایکل جکسون معتقد است پسرش نسخه دومی از دایی خود است.

این خواننده 53 ساله در یک مصاحبه رادیویی با استودیوی Carrie & Tommy استرالیا گفت که پسرش ایسا از نظر خانوادگی به معنای واقعی کلمه از استعدادهای خانوادگی خود پیروی می کند.

او پسر خود را «فوق العاده » خواند و به مجری برنامه گفت: او طبلا ، ویولن ، گیتار و پیانو را دوست دارد. او با موسیقی بازی می کند. او واقعاً از آن لذت می برد. او ملودی ها را می سازد، لحن برادرم را تقلید می کند و حتی گاهی من را به فکر فرو می برد که می تواند از مایکل بهتر باشد.

به گزارش انتخاب، اگرچه این پسر بسیار علاقه مند به موسقی به نظر می رسد اما جنت می گوید حتی اگر فرزندش رفتاری متفاوت با علاقه به دنیای موسیقی نشان دهد از وی حمایت می کند. درواقع هر نوع استعداد یا خواسته فرزند خود را پشتیبانی خواهد کرد. جکسون اعتراف کرد: من یک پرستار بچه ندارم. چرا که این موضوع بسیار ناراحت کننده است. درواقع ترجیح می دم خودم تمامی کارهای فرزندم را انجام دهم.

صرف نظر از چالش ها جنت جکسون در مورد این که چرا او به عنوان یک ستاره پاپ تصمیم ندارد مشوق فرزندش در دنیای پاپ باشد می گوید: چرا باید این کار را انجام دهم؟ من باید اجازه دهم فرزندم خود درباره آینده تصمیم بگیرد. به همان اندازه که برای آینده فرزند خود کنجکاو و مشتاقم، صبور نیز هستم و ترجیح می دهم موفقیت او را در سایه زمان نگاه کنم. در عین حال مطمئنم او می تواند تبدیل به مایکل جکسون دوم شود. “

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=4420

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا