موسیقیموسیقی ایران

نماهنگ «دهه هشتادیا» تماشایی شد

به گزارش کامینگ سون موزیک:  مرکز موسیقی مأوا در تازه ترین تجربه موسیقایی خود که تیزر آن نیز با حاشیه هایی مواجه شد، نماهنگ «دهه هشتادیا» را با هنرمندی عبدالرضا هلالی، محمد حسین پویانفر و علی رام نورایی منتشر کرد.

نماهنگ «دهه هشتادیا» عنوان تازه‌ترین و یکی از متفاوت‌ترین محصولات مرکز موسیقی مأوا است که بر اساس سرود «کی گفته عاشقی برا قدیمه؟» گروه سرود وصال با حضور عبدالرضا هلالی، محمدحسین پویانفر و علی رام نورایی منتشر شده است.

در این نماهنگ که پخش تیزر آن طی روزهای گذشته با حاشیه‌های زیادی در فضای مجازی همراه بود سعید پاشازاده شاعر، علی شمس تهیه کننده و مهران علوی به عنوان کارگردان حضور دارند.

روابط عمومی مرکز موسیقی مأوا نیز همزمان با انتشار این نماهنگ متنی را با عنوان «چند خط درباره یک تجربه جدید و ضروری» منتشر کرده که در مشروح آن آمده است: نوجوانان تقریباً بخش فراموش شده تولیدات رسانه‌ای در کشور ما هستند. درباره ویژگی‌ها و سلیقه‌ها و علاقه‌های آنان کمتر فکر می‌کنیم و کمتر کاری اختصاصی برای‌شان تولید می‌کنیم. و طبیعی است که وقتی ما کاری نمی‌کنیم، دیگران این خلا را با تولیدات متفاوت‌تری پر می‌کنند.

ما در مرکز موسیقی ماوا مدتی است تمرکز خود را بر این حوزه گذاشته‌ایم و در تلاشیم که آثاری را برای مخاطب نوجوان طراحی و تولید کنیم. در تلاشیم که این آثار صرفاً محدود به یک بخش از مخاطبان نباشد و هر اثری برای جامعه مخاطبان هدف آن اثر تولید شود. کما اینکه در محرم امسال هم نماهنگ «گره» برای بخشی از این مخاطبان تولید و با استقبال آنان روبرو شد و نماهنگ «دهه هشتادی ها» برای بخش دیگری از مخاطبان نوجوان، با حال و هوای دیگر و ادبیاتی دیگر تولید شد.

از ابتدای ورود به این حوزه می‌دانستیم که با مسیر طی نشده پر چالشی روبرو هستیم و پس از تولید هر اثر نیازمند شنیدن دقیق نظرات، انتقادات و پیشنهادات مخاطبان و صاحب نظرانیم، تا ادامه این مسیر را دقیق‌تر و درست‌تر از قبل طی کنیم.

پس با آغوش باز شنوای نظرات همه شما هستیم. به امید اینکه این نقد و نظرات کمک کند تا مخاطب نوجوان در تولیدات رسانه‌ای کشور دیده شود.»

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=44034

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا