موسیقیموسیقی ایران

رضا صادقی هم از ایران می‌رود؟!

به گزارش کامینگ سون موزیک: رضا صادقی با نوشتن جمله «از یه جا به بعد، دیگه فقط چمدونت می‌مونه و بلیط» باعث افتادن شایعه مهاجرتش بر سر زبان‌ها شده است.

بعد از مهاجرت خوانندگانی مانند مانی رهنما، مهراد جم، رضا شیری، مهدی مدرس و سینا سرلک که در ماه‌های اخیر سرزمین مادری را به امید آسمانی دیگر واگذاشتند و تن به مهاجرت دادند؛ به نظر می‌رسد که رضا صادقی نیز در آستانه مهاجرت است. اتفاقی که اگر رخ دهد، بی‌تردید زلزله‌ای عظیم در دنیای موسیقی ایران به وجود خواهد آورد…

رضا صادقی که در یکی، دو سال اخیر همواره شایعات مختلفی درباره احتمال مهاجرتش در رسانه‌های کشور مطرح بوده، یک بار دیگر در فضای مجازی به عنوان موضوع اصلی شایعات و گمانه‌زنی‌های شماری از رسانه‌های هنری بر سر زبان‌ها افتاده است. شایعات منتشرشده درباره این خواننده پاپ البته ربط چندانی به شایعه‌سازی رسانه‌های زرد مجازی ندارند و ریشه اغلب آنها پست‌های شخصی او است که با مطرح‌کردن احتمال خروج از کشور و ادامه فعالیت هنری در سرزمینی دیگر خوراکی باب میل رسانه‌ها و خوانندگان این نوع رسانه‌ها آماده کرده است…

استوری رضا صادقی

رضا صادقی البته به صراحت حرف از رفتن نزده است. این خواننده جنوبی در استوری اینستاگرامش متنی منتشر کرده که به باور بسیاری بوی مهاجرت از آن برداشت می‌شود.

صادقی با انتشار تصویری از خود در استوری صفحه اینستاگرامش نوشته: «از یه جا به بعد، دیگه فقط چمدونت می‌مونه و بلیط… به اونی که منتظر فرصت میشینه تا روحت رو لگد کنه، تا تمام کثافت افکارش رو روت بالا بیاره، اونی که دنبال بهانه است تا هرچی، هرجا جرأت نکرد بگه رو به تو بگه و اگر جوابشو بدی میگن از تو بعیده، نمیگن هموطن. من وطنم رو در خودم می‌کارم و با خودم میبرمش»…

بحث‌برانگیزترین بخش استوری رضا صادقی در این میان جایی بود که نوشته بود «از یه جا به بعد، دیگه فقط چمدونت می‌مونه و بلیط» که همین هم شایعه مهاجرت او را دوباره بر سر زبان‌ها انداخته است.

دلایلی برای رفتن!

این البته -همان‌طور که گفته شد- اولین بار نیست که شایعه مهاجرت رضا صادقی مطرح می‌شود و حتی اولین بار هم نیست که خود این خواننده در قالب واژه‌هایی مشخص که به صراحت کندن و رفتن را تداعی می‌کنند، نقشی در انتشار شایعات رسانه‌ای درباره احتمال مهاجرتش ایفا می‌کند.

صادقی پیشتر وقتی مثلا در ماجرای طرح جنجالی صیانت از کاربران در فضای مجازی به‌خاطر اظهارنظرهایش (که گفته بود: «اونی که با طرح صیانت موافق هست، اعتقاد شه و باید بهش احترام گذاشت، یاد بگیریم که مخالف ما الزاما دشمن ما نیست، فقط هم‌عقیده نیستیم») مورد توهین قرار گرفته بود؛ پاسخ داده بود که «این توهین‌ها فقط به خاطر اینه که تحمل عقاید هم رو نداریم… به نظرتون اینها دلایل خوبی نیست واسه رفتن؟» که از نظر بسیاری آشکارا و به روشنی از تصمیمش برای رفتن خبر می‌داد…

مهاجرت غم‌انگیز

مهاجرت رضا صادقی در فضای مجازی و در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های زیادی را موجب شده و جالب اینکه بسیاری در این زمینه با تصمیم او موافق هستند.

کاربری در این مورد نوشته: «چه غم‌انگیز که حتی رضا صادقی هم حرف از مهاجرت میزنه!»

کاربری دیگر هم نوشته که: «رضا صادقی یه استوری گذاشته که به نظر می‌رسه مهاجرتش قطعیه. البته یک چند وقتی بود حرفایی می‌زد درباره مهاجرت که به نظر میاد دیگه تصمیمش رو گرفته.»

و کاربری دیگر هم عقیده دارد که: «گویا رضا صادقی هم داره رفتنی می‌شه»…

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=44014

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا