آلبوم ایرانموسیقیموسیقی ایران

«مسیر» شنیدنی شد

به گزارش کامینگ سون موزیک: آلبوم «مسیر» با هنرمندی رضا طریقت و یاشار یاری از نوازندگان و هنرمندان جوان موسیقی ایرانی در حال و هوایی متفاوت پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

«مسیر» عنوان یکی از تازه‌ترین مجموعه‌های منتشر شده در بازار موسیقی است، که با هنرمندی رضا طریقت و یاشار یاری در دسترس شنوندگان قرار گرفت.

«مسیر»، «لالایی»، «دریا»، «شوق پرواز»، «لحظه»، «خاطره»، «رقصان»، «چشم هایش» عنوان آثاری هستند که در این آلبوم منتشر شده‌اند. این در حالی است که رضا طریقت به عنوان نوازنده ویولن، ویولا، کمانچه، کمانچه آلتو و یاشار یاری به عنوان نوازنده گیتار آکوستیک، گیتار الکتریک و گیتار نایلون در این آلبوم حضور داشته‌اند.

آلبوم «مسیر» حاصل همکاری رضا طریقت و یاشار یاری، دو هنرمند جوان با نگاهی نوین در عرصه موسیقی ایرانی است و نشر «ساز نوروز» در جهت معرفی آثار هنرمندان جوان و نوآور و مسلط بر موسیقی این اثر را روانه بازار کرده است. این اثر چهارمین مجموعه از این نشر با دیدگاهی نو در موسیقی ایرانی است.

یاشار یاری از هنرمندان جوانی است که تحصیلات خود را در رشته موسیقی به اتمام رسانده است. او فعالیت حرفه‌ای خود را با ساخت چندین اثر برای رادیو آغاز کرده و در این بین هم با گروه‌های تئاتری و ساخت موسیقی چند فیلم کوتاه همکاری داشته است.

رضا طریقت هم از جمله هنرمندان جوان موسیقی است که علاوه بر تکمیل تحصیلات دانشگاهی خود در رشته موسیقی نوازندگی ساز کمانچه را با اردشیر کامکار و شروین مهاجر ادامه داد. او ویولن را هم نزد هنرمندانی چون ارسلان کامکار، مرجان قنبری مهر، همایون رحیمیان و حسن ریاحی فرا گرفت و پس از آن نیز در عرصه نوازندگی پیانو و اصول هارمونی نزد هنرمندانی چون وارطان ساهاکیان، مهسا خویی و محمد سریر آموزش دید.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=43900

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا