موسیقیموسیقی ایران

فراخوان مرکز موسیقی مأوا برای بازخوانی یک سرود محرمی

به گزارش کامینگ سون موزیک: مرکز موسیقی مأوا چند روز پس از انتشار سرود «دریای آرامش» که در قالب نماهنگ «گره» با صدای عبدالرضا هلالی و همراهی گروه سرود «احسان» منتشر شد، فراخوان جدیدی را منتشر کرد.

مرکز موسیقی «مأوا» چند روز از بعد از انتشار سرود «دریای آرامش» نسخه بی کلام این قطعه موسیقایی را در قالب یک فراخوان برای استفاده گروه های سرود کشور در جهت بازخوانی این اثر موسیقایی و انتشار آن در فضای مجازی منتشر کرد.

در این فراخوان موسیقایی اعلام شده که گروه های سرود سراسر کشور می توانند با بازخوانی سرود «دریای آرامش» ویدئویی را در حال خواندن این اثر ارسال کنند تا دست اندرکاران پروژه «همصدای آسمان» آن را در فضای مجازی منتشر کنند.

«گِره» عنوان یکی از تازه‌ترین نماهنگ‌های تولید شده توسط مرکز موسیقی «مأوا» است که همزمان با آغاز ایام سوگواری ماه محرم و صفر در دسترس بینندگان قرار گرفت. در این نماهنگ که ملودی آن بر اساس قطعه «دریای آرامش» از محصولات موسسه «باریتون» منتشر شده، سید جواد پرئی شاعر، عبدالرضا هلالی، یوسف بهشتی با همراهی گروه سرود «احسان»، مهدیار عقابی طراح و مشاور کارگردان، علی رحیمی کارگردان، سیدسجاد قافله باشی و سید صادق حسینی تهیه کنندگان گروه اجرایی را تشکیل می‌دهند.

فرزام گل سفیدی مدیر فیلمبرداری، علی سنگینی طراح صحنه و لباس، مسعود سمنانی، حسام صادقی دستیار کارگردان، مهربان انصاری – لیلا دبیب – ابوالفضل نسیمی و بنیامین رستمی (بازیگران)، مهدیار عقابی تدوین، مجید آقایی صدا گذاری، سید مهدی حسینی مدیر پروژه و تولیدات، میلاد ابوالحسنی مدیر تولید، مدیر تدارکات وحید عبدلی، جواد توسلی مدیر رسانه، محمد مهدی میرزایی طراح گرافیک، یحیی محمد علی اصلاح رنگ و موسسه فرهنگی هنری «مصیر» به عنوان مجری طرح دیگر عوامل تولید نماهنگ «گره» را تشکیل می‌دهند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=43870

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا