موسیقیموسیقی ایران

استقبال از «رویای سپید» در رویدادهای بین المللی

به گزارش کامینگ سون موزیک: یکی از خوانندگان و آهنگسازان موسیقی کشورمان با قطعه «رویای سپید» در تعدادی از رویدادهای موسیقایی بین المللی موفق به کسب رتبه برگزیده شد.

امیرحسین نوری از خوانندگان و آهنگسازان حوزه موسیقی با تولید و انتشار قطعه «رویای سپید» مورد توجه تعدادی از رویدادها و فستیوال های موسیقایی قرار گرفته است.

این تک اهنگ از جمله آثاری است که سال ۱۳۹۹ با محوریت محتوایی امیدبخشی برای کودکان مبتلا به سرطان تولید و اکنون در برخی از رویدادهای موسیقایی خارج از کشور نیز مورد توجه قرار گرفته است.

براساس اعلام امور رسانه این هنرمند قطعه «رویای سپید» تاکنون جوایز و رتبه هایی چون هنرمند منتخب خاورمیانه در مسابقه بین المللی بین قاره ای، هنرمند منتخب فستیوال بین المللی «آکادمیا» را از آن خود کرده است.

رضا تبریزی ترانه سرا، امیرحسین نوری آهنگساز و خواننده، بهرنگ قدرتی تنظیم کننده برای ارکستر، علی رحمانی میکس و مستر، میثم مروستی – پدرام فریوسفی – مسعود همایونی (گروه نوازندگان)، گروه کُر «نامیرا» به رهبری فرهاد هراتی و سرپرستی لیلا نجفی، یک گروه کُر بزرگسال به سرپرستی مریم اسدی، شایگان حلاج، پریا رباط، مهشاد مظفری، پوریا امین آبادی وپیام عامری دیگر عوامل اجرایی این پروژه هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=43743

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا