شهرستانموسیقی

فعالیت ۱۰۰ آموزشگاه موسیقی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش کامینگ سون موزیک: علی محرمی روز سه شنبه در جمع اساتید و پیشکسوتان عرصه‌ موسیقی استان، با اشاره به اهمیت و جایگاه هنرمندان پیشکسوت و تاثیر آنها در پیشرفت و تعالی هنر استان و کشور اظهار داشت: جامعه زمانی می‌تواند رشد و بقا داشته باشد که حرمت و شأن هنرمندان و اهالی فرهنگ و به‌خصوص پیشکسوتان در آن حفظ شود.

وی افزود: حضور و همراهی هنرمندان پیشکسوت و انتقال تجربه‌های گرانسنگ آنان به نسل جوان سرمایه‌ عظیمی است که باید قدر دانست.

محرمی گفت: جامعه‌ هنری ما نیازمند حضور پیشکسوتان در عرصه‌های مختلف است و این فرهیختگان و بزرگان ستون‌های خیمه‌ فرهنگ و هنر هستند.

وی رونق هنر در هنرستان‌های هنرهای زیبا و موسیقی و همچنین فعالیت بیش از یکصد آموزشگاه آزاد هنری در سطح استان را مرهون حضور و همراهی هنرمندان پیشکسوت و سال‌ها تلاش بی‌وقفه و مستمر آنان دانست.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، تاکید کرد: هنرمندان به عنوان سرمایه‌های فرهنگی و هنری جامعه محسوب می‌شوند و حضور این بزرگان زمینه‌ساز تعالی هنر است.

وی همچنین به برخی برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در عرصه‌ی موسیقی اشاره کرد و تولید آثار موسیقیایی فاخر را مهم‌ترین رویکرد این اداره کل دانست.

محرمی همچنین از رونمایی فراخوان اولین جشنواره موسیقی فجر استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی اظهار داشت: ارج گذاشتن به بزرگانی که در راه پیشرفت و اعتلای فرهنگ و هنر متعالی این مرز و بوم دلسوزانه تلاش می‌کنند، ضروری بوده و این جلسه نیز با همین رویکرد برگزار شده است.

در این نشست پیشکسوتان هنر موسیقی به بررسی موسیقی اصیل در استان و زمینه‌های تعالی آن پرداختند.

همچنین در این نشست از مهداد کرباسی و آتیلا رسولی به دلیل برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان موسیقی استان تقدیر شد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=4358

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا