شهرستانکنسرت شهرستان

کنسرت موسیقی سنتی «بسته‌نگار» در گرمسار اجرا خواهد شد

به گزارش کامینگ سون موزیک: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار روز دوشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: کنسرت موسیقی «بسته نگار» با اجرای هنرمندان بومی این شهرستان روز پنجشنبه هفته جاری ساعت ۱۸:۳۰ در مجتمع فرهنگی هنری خورشید تابان برگزار خواهد شد.

نعمت الله قنبری نیکدل گفت: این برنامه به صورت تک‌ نوازی، دو نوازی و سه نوازی با سازهای نی، دف، تنبک، تار، سه تار و سنتور میزبان علاقه مندان به موسیقی ایرانی خواهد بود.

وی افزود: این اجرای موسیقی زنده توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار با مشارکت کانون موسیقی این شهرستان آماده اجرا شده است و اهالی موسیقی امیدوار هستند مورد استقبال مردم هنر دوست گرمسار قرار بگیرد.

قنبری نیکدل، علی کریم پور، اسماعیل مختاری، آرین نعمتی، کسری زندی، فراز معماریان و سعید سنگسری نوازندگان این اجرا در گرمسار خواهند بود.

قنبری نیکدل متولد ۱۳۵۷ در گرمسار از ۱۴ سالگی سنتور نوازی را آغاز کرد و از سال ۱۳۷۶ نزد استاد مجید کیانی به فعالیت در موسیقی دستگاهی پرداخته است، همچنین کتاب موسیقی استان سمنان با پژوهش وی برای نخستین بار در تابستان ۹۳ گردآوری و به چاپ رسید.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=4355

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا