موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

هنرمندان در اولویت تزریق واکسن قرار گرفتند

به گزارش کامینگ سون موزیک: مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از اعلام اسامی اعضای این صندوق برای انجام واکسیناسیون به وزارت بهداشت خبر داد.

سید حسین سیدزاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اعلام این خبر گفت: طی پیگیری‌های صورت گرفته در چندماه گذشته براساس اعلام وزارت بهداشت اصحاب فرهنگ و هنر در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گرفتند.

وی در رابطه با اعلام اسامی اعضای صندوق به وزارت بهداشت گفت: با اعلام اسامی اعضایی که در سامانه هنرکارت ثبت نام کردند، مقرر شد طی هماهنگی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تقسیم‌بندی هنرمندان ثبت نام شده سراسر کشور بین دانشگاه‌های علوم پزشکی، هنرمندان با ارائه هنرکارت واکسینه شوند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر خاطرنشان کرد: اطلاعات تکمیلی براساس پروتکل تدوین شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اطلاع اعضا خواهد رسید و انتظار می‌رود از روز چهارشنبه ۳ شهریور واکسیناسیون آغاز شود.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در پایان با قدردانی از همراهی وزرا و مسئولان وزارت بهداشت برای انجام واکسیناسیون اصحاب فرهنگ و هنر اظهار داشت: گرچه امکان واکسیناسیون فعالان فرهنگی با تأخیر محقق شد و طی این مدت هنرمندان عزیزی را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادیم اما امیدواریم این اتفاق سبب آرامش خاطر اندک برای این قشر شریف شود و کمی از شرمندگی ما بکاهد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=43288

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا