موسیقیموسیقی ایران

آلبوم موسیقی «گورکن» به صورت بین‌المللی منتشر شد

به گزارش کامینگ سون موزیک: موسیقی متن فیلم «گورکن» به آهنگسازی مهدی پناهی توسط انتشارات موسیقی (CIMP) به ‌صورت بین‌المللی منتشر شد.

فیلم سینمایی «گورکن» به کارگردانی کاظم ملایی و تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان با حضور در بیشتر از ۴۰ جشنواره خارجی و دریافت جوایز در بخش‌های مختلف، هم‌اکنون در ایران در حال اکران آنلاین است و آلبوم موسیقی متن این فیلم به آهنگسازی مهدی پناهی از امروز سه‌شنبه ۲۶ مردادماه همزمان با نمایش این فیلم در ایران و خارج از ایران، منتشر می شود.

انتشارات موسیقی (CIMP) با نام کامل Canadian International Music Publication Inc یک کمپانی کانادایی- ایرانی است که بخشی از فعالیت آن انتشار آثار موسیقی ایرانی و موسیقیدانان مستقل، در سبک‌های مختلف با هدف شناساندن نسل دیگری از موسیقیدانان ایرانی به ایرانیان و غیرایرانیان سراسر جهان است.

سابقه همکاری مهدی پناهی با کمپانی (CIMP) به انتشار آلبوم‌های موسیقی متن و تک ترک‌های دیگری که او آهنگسازی کرده، برمی‌گردد.

آلبوم «گورکن» پس از آلبوم «بر فراز علفزار» که شامل موسیقی متن فیلم‌هایی است که او آهنگسازی کرده، دومین آلبومی است که توسط کمپانی (CIMP) در کشور کانادا منتشر می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=43048

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا