موسیقیموسیقی ایران

درخواست فرهنگستان هنر برای تسریع در فرآیند واکسیناسیون عمومی

به گزارش کامینگ سون موزیک: فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران درباره تسریع روند واکسیناسیون در موج پنجم کرونا بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه فرهنگستان هنر برای تسریع واکسیناسیون عمومی به شرح زیر است:

«هو الشافی

این روزها و ماه‌ها، هماره انبوه خبرهای ناگوار ابتلای مردم عزیز و هنرمندان گرامی به بیماری کرونا، نوع دسترسی به بیمارستان‌ها و داروها، امان را از همگان گرفته است. نه‌تنها همه کارهای هنری هنرمندان به مدت مدیدی به تعطیلی کشیده شده و این قشر مرجع را دچار آسیب‌های متعددی ساخته است، بلکه هر روز تعدادی از هنرمندانی که زیبایی‌شناسی این فرهنگ را پاسداری می‌کنند، از میان‌مان می‌روند و آسمانی می‌شوند. فهرست هنرمندان درگذشته بسیار طویل است و هر آن افزوده می‌شود؛ در میان آنها می‌توان از سینایی‌ها، پرتوی‌ها، عالمی‌ها، پورحسینی‌ها، اکبری‌ها، سلیمانی‌ها و ده‌ها و صدها نفری یاد کرد که فقدانشان جبران‌ناپذیر و تأثر برانگیز است.

ضمن ارج نهادن به خدمات بی‌دریغ و تلاش‌های بی‌بدیل پزشکان و پرستاران و سایر کادر درمان، که ایثارگرانه در خط مقدم مبارزه با کرونا ایستاده‌اند، هنرمندان نسبت به چگونگی مدیریت کرونا در ستاد مرتبط و به‌ویژه مدیریت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انتقادها دارند.

امید است در آستانه تشکیل دولت جدید و با عنایت حضرت حق تعالی، هرچه زودتر با دوراندیشی و زمان‌سنجی، درایت و عقلانیت، تخصص و همفکری، همچنین هم‌افزایی همه دستگاه‌ها، شاهد تسریع در واکسیناسیون عمومی و کم شدن شرّ این ویروس منحوس از سر مردم عزیز و هنرمندان گرانمایه کشور باشیم.»

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=42840

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا