موسیقیموسیقی ایران

مدیرکل موسیقی روز خبرنگاران را تبریک گفت

به گزارش کامینگ سون موزیک:  مدیر کل دفتر موسیقی، همزمان با ۱۷ مردادماه، روز گرامیداشت مقام خبرنگار پیام تبریک و تشکر منتشر کرد.

محمد اله‌یاری فومنی (مدیر کل دفتر موسیقی)، همزمان با ۱۷ مردادماه، روز گرامیداشت مقام خبرنگار پیام تبریک و تشکر منتشر کرد.

در متن پیام وی آمده است:

هفدهم مرداد ماه هر سال در تقویم رسمی ایران روز گرامی داشت «خبرنگاران و اهالی رسانه» است.

خبرنگاران و رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی به موقع، نقد مفید و موثر کمک شایانی به ارتقاء سلامت اداری و افزایش ضریب شفافیت در جامعه می‌کنند و این یکی از مهمترین کارکردهای رسانه و توسعه آگاهی و دانایی است.

تحقق ساختمان‌های شیشه‌ای به منظور افزایش شفافیت در عملکردها و پاسخگویی به موقع و دقیق، یکی از ملزوماتش وجود خبرنگاران آگاه با روحیه عدالت جویانه و تحول خواه است.

جامعه خبرنگاری و رسانه‌ای ایران پس از انقلاب اسلامی این مسوولیت خطیر را به دوش کشیده و در تمامی موفقیت‌ها و حوادث ناگوار در کنار مردم بوده و از رسالت خویش غفلت ننموده است.

خبرنگاران حوزه موسیقی نیز در همه این سال‌ها نقش بی‌مانندی در رساندن پیام هنرمندان موسیقی به مردم، آگاهی دادن از رویدادها و پیشرفت‌های موسیقی در ایران، انتقال پیام هنر دوستی و صلح طلبی ایرانیان به دنیا و توسعه دیپلماسی عمومی داشته‌اند.

این روز را به همه خبرنگاران شریف و اهالی رسانه تبریک می‌گویم و برای شهدای رسانه که در سال‌های جنگ تحمیلی و بلایای طبیعی در حین انجام ماموریت به دیدار معبود شتافتند آرزوی علو درجات می‌نمایم.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=42600

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا