آلبوم ایرانموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

اشکان کمانگری «مرا آوازدادی» را منتشر کرد

به گزارش کامینگ سون موزیک: آلبوم موسیقی «مرا آواز دادی» به آهنگسازی محمد جواد ضرابیان و خوانندگی اشکان کمانگری در ژانر موسیقی ایرانی پیش روی شنوندگان قرار گرفت.

تازه ترین آلبوم محمد جواد ضرابیان آهنگساز پیشکسوت موسیقی ایرانی به خوانندگی اشکان کمانگری با عنوان «مرا آواز دادی» توسط مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد.

آلبوم جدید محمد جواد ضرابیان به خوانندگی اشکان کمانگری در حالی منتشر می شود که این اثر را می‌توان بازگشتِ مجدد این یک آهنگ‌سازِ پیش‌کسوت به عرصه‌ موسیقی بعد از هفت سال دانست.

«مرا آواز دادی» شامل قطعاتی چون «بخت بلند»، «عاشق شده ام بر تو»، «زیبایی تو»، «آینه‌ جان»، «مرا آواز دادی» و هم‌چنین «سرِ پرواز» است. در این اثر هم‌چنین چهار «ساز و آواز» در فرم های گروه‌نوازی و آواز و ساز و آواز مستقل خوانده شده است. یک قطعه‌ تک‌نوازی تار، قطعه تک‌نوازی عود و گروه‌نوازی در شور نیز از جمله قطعاتِ بی‌کلام این اثر است.

در این آلبوم نوازندگانِ برجسته‌ایی از جمله اردشیر کامکار (کمانچه)، حسین بهروزی‌نیا (بربت)، بهروز الوندی‌پور (نی)، شهرام میرجلالی(تار)، سیناجهان‌آبادی (کمانچه)، میلاد محمدی (تار و تارباس)، قاسم رحیم زاده (تار)، مریم خدابخش (عود)، فرهاد صفری (تمبک، زروان، کارنگ و باژنگ)، شهریار نظری (دف) حضور دارند.

محمد جواد ضرابیان نیز در این اثر به عنوان نوازنده‌ سنتور فعالیت کرده است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=42194

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا