جشنواره موسیقی ایرانرویداد

رسانه‌ها برای شرکت در جشنواره موسیقی فجر فراخوانده شدند

به گزارش کامینگ سون موزیک: به نقل از روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، فراخوان ثبت‌نام رسانه‌ها شامل خبرگزاری‌ها، سایت‌های تخصصی موسیقی، روزنامه‌ها، مجلات تخصصی موسیقی، رسانه‌های خارجی فعال در ایران، رادیو و تلویزیون و برنامه‌های اینترنتی برای حضور و پوشش خبری سی و پنجمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در سایت جشنواره به نشانی fajrmusicfestival.com منتشر شده است و فعالان این حوزه تا تاریخ ۱۸ دی‌ماه سال جاری فرصت دارند برای ثبت‌نام در این سامانه اقدام کنند.

شرایط ثبت در سامانه به شرح زیر است:

ثبت کامل مشخصات خبرنگار (رابط خبری)، عکاس و تصویربردار به‌ همراه عکس پرسنلی و تصویر معرفی‌نامه مدیر مسئول رسانه در سایت جشنواره الزامی است.

رابط خبری رسانه می‌تواند اطلاعات خود و سایر افرادی را که در معرفی‌نامه ذکر شده است، ثبت کند.

هر رسانه می‌تواند یک رابط خبری و ۷ عکاس (به تعداد سالن‌های‌ میزبان جشنواره) به همراه تصویربردار خود را در سایت ثبت‌نام کند.

رسانه‌های دارای مجوز و پایگاه‌های خبری که به طور مستمر در زمینه موسیقی فعالیت می‌کنند و همچنین رسانه‌های اینترنتی تخصصی موسیقی دارای مجوز نیز با معرفی مدیر رسانه می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام کنند.

فعالیت مستمر رسانه‌ها و خبرنگاران حوزه موسیقی از اولویت‌های ستاد سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر بوده است و ستاد جشنواره پس از بررسی، خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران را برای جشنواره پذیرش خواهد کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=4218

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا