جشنواره موسیقیموسیقیموسیقی ایران

انتشار جدول اجراهای ششمین جشنواره موسیقی ایلام

به گزارش کامینگ سون موزیک: ششمین جشنواره موسیقی استان ایلام با محورهای اجرا و تجلیل از پیشکسوتان (جنبی) به مدت ۹ روز از روز دوشنبه ۴ مردادماه لغایت سه شنبه ۱۲ مردادماه برگزار می‌شود.

ششمین جشنواره موسیقی استان ایلام با محورهای موسیقی دستگاهی ایران (گروه نوازی – تکنوازی)، موسیقی بومی و محلی استان ایلام (گروه نوازی – تکنوازی)، موسیقی کلاسیک جهانی (تکنوازی) و در بخش‌های گروه نوازی (رقابتی)، آفرینش خلاقانه در تکنوازی (غیررقابتی) و اجرا و تجلیل از پیشکسوتان (جنبی) برگزار می‌شود.

با توجه به تداوم وضعیت قرمز کرونا در ایلام و محدودیت‌های حضور مخاطبان در سالن‌های اجرای موسیقی و به جهت همراهی با مصوبات ستاد استانی کرونا، با تصمیم شورای سیاست‌گذاری ششمین جشنواره موسیقی استان، اجراهای این دوره جشنواره به صورت مجازی پخش می‌شود.

این فستیوال به مدت ۹ روز از روز دوشنبه ۴ مردادماه لغایت سه شنبه ۱۲ مردادماه برگزار خواهد شد.

برهمین اساس، صفحات مجازی انجمن موسیقی ایلام، جشنواره موسیقی ایلام و ایلام هنری به عنوان بسترهای پخش مجازی معرفی شده‌اند و مخاطبان می‌توانند براساس زمانبندی مشخص شده در جدول، به صورت رایگان اجراها را مشاهده کنند.

این مجموعه از اجراها به صورت از پیش ضبط شده توسط انجمن موسیقی ایلام با مشارکت انجمن موسیقی ایرانئ، دفتر موسیقی و اداره کل ارشاد استان ایلام برگزار می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=41826

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا