رویدادموسیقی ایران

پیشکسوتان عرصه موسیقی امید را در دل هنرمندان جوان زنده می‌کنند

به گزارش کامینگ سون موزیک: محمد محمدپور روز دوشنبه در جمع اساتید و پیشکسوتان عرصه‌ موسیقی استان افزود: هنرمندان پیشکسوت بهترین دوران زندگی خود را صرف این هنر متعالی کرده‌اند و باید بعد از گذشت این همه سال از سوی نهادهای فرهنگی و هنری و مردم مورد تکریم و تجلیل قرار گیرند.

وی اظهار داشت: وقتی ما به پیشکسوتان خود احترام بگذاریم جوانان تشویق می شوند تا راه آنها را ادامه دهند چراکه آنانی که در مسیر زندگی سربلند بیرون آمده اند پایگاه محکمی برای تکیه هستند و تجربیات آنها ما را به سوی راهی روشن تر هدایت می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، سینه و اندیشه‌ هنرمندان پیشسکوت را کوهی از تجربه دانست و گفت: باید از تجربیاتی که توسط هنرمندان پیشکسوت در طول زمان کسب شده بهره گرفت و از راهکارهای پیشنهادی آنان برای تصمیم‌گیری در عرصه‌ فرهنگ و هنر استفاده کرد.

محمدپور، با بیان اینکه رونق جریان آموزش هنر مرهون حضور اساتید و هنرمندان پیشکسوت بوده و تقویت جریان آموزش و ارتقای سطح علمی هنرمندان در عرصه‌ موسیقی استان ضروری است.

وی یادآوری کرد: نسل جوان باید بداند که گذشتگان این مرز و بوم چه تلاش هایی کرده و چه افتخاراتی را آفریده‌اند و این افتخارات را چراغ راهی برای رسیدن به قله های افتخار قرار دهند.

در این نشست پیشکسوتان هنر موسیقی به بررسی موسیقی اصیل در استان و زمینه‌های تعالی آن پرداختند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=4135

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا