موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

گافتاب راهی جشنواره cefalu ایتالیا میشود .

به گزارش کامینگ سون موزیک: “گافتاب” که از مایه های ورزش کشتی الهام گرفته و اسمش بعنوان یک فن در کشتی میباشد راهی جشنواره cefaluایتالیا می شود.

این فیلم سینمایی نوید اسماعیلی با مضمون کمدی اجتماعی است که به پایان موسیقی اماده نمایش شده است این اولین حضور این فیلم در جشنوارهای خارجی میباشد و ما تصمیم داریم که انرا در جشنوارهای مختلف به رقابت بزاریم به امید اینکه بتوانیم سربلند بیرون بیایم.

مسعود ندافی تهیه کننده فیلم گافتاب گفت: با توجه به وضعیف کرونا و شرایط سخت با رعایت پروتکل های بهداشتی فیلم با هزینه های بیشتر از براورد ما و همچنین سختیهای بسیار اماده نمایش شد .

وی افزود: مهمترین معضل اجتماعی یعنی وابستگی افراد به فضای مجازی و دغدغه عموم جامعه در قالب طنز در این فیلم نشان داده شده است، تمامی داستان در یک روستا رخ می دهد و ایرج بعد از دعوت پدرش تصمیم به سفر به روستا می گیرد که با چالش های فراوانی در این سفر روبه رو می شود.

وی افزود کار در ژانر خود نوع است و امیدوارم در کیشه و جذب مخاطب موفق باشیم وی در ادامه در مورد تعویض بازیگر کار گفت خانم نگین صدق گویا با تصمیم تهیه کننده بجای خانم بهنوش بختیاری ایفای نقش نمود.

در این فیلم حسن شکوهی ،نگین صدق گویا، مسعود ندافی، عباس محبوب، اصغر حیدری، فرهاد بشارتی، آرام یوسفی نیا، اسدالله یکتا، فرج الله گلسفیدی، بهراد خراطی، نجات علیمرادی ،علی مرزبان یار، ابراهیم مرزبان یار، فوژان طاهری منفرد، رژین دلشادمنش، رهام افشار، عارف ملکی، عرفان صمدیه ،زهرا قربانی اسکندری،ایدا بابایی مجدد ،کیمیا عنایتی ، محمد رضا عبدی ، رویا رضا زاده ، حلما رضا زاده ،سید محسن حسینی ، فریبا کریمیان ، روژین دلشاد منش ، زهرا عبدی ، ،پارمیس حیدری ،مهرسانا زائر،رژینا میرسید، تمنا مرادی، سیدمسعود سیدحسینی به ایفای نقش می پردازند.

سایر عوامل تولید عبارتند از مجری طرح و مشاور هنری کورش کبیری کارگردان: نوید اسماعیلی، نویسنده: وحید اسماعیلی، مدیر تولید: مسعود قبادی، صدابردار: فرزاد معاونیان، طراح صحنه: مهرداد رنجی، گریم: پیام ابوالحسنی، عکاسان پشت صحنه: عرشیا حمیدی و فاطمه نظری، منشی صحنه: فاطمه قاسم.

 

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=40728

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا