جشنواره موسیقیموسیقیموسیقی ایران

جزئیات ششمین جشنواره‌ موسیقی استان ایلام

به گزارش کامینگ سون موزیک: دبیر ششمین جشنواره‌ موسیقی استان ایلام از زمان، مکان و چگونگی برگزاری ششمین جشنواره‌ موسیقی استان ایلام خبر داد.

جواد یعقوبی رئیس انجمن استان ایلام و دبیر این جشنواره درباره جزئیات بیشتر این رویداد گفت: ششمین جشنواره موسیقی استان ایلام از تاریخ چهارشنبه ۳۰ تیرماه الی جمعه یکم مرداد ماه ۱۴۰۰ در سالن سینما فرهنگ واقع در مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری ایلام برگزار خواهد شد.

یعقوبی در مورد زمان اعلام نتایج بررسی آثار در شورای فنی اظهار کرد: تمامی هنرمندانی که قصد شرکت در بخش گروه نوازی و تکنوازی جشنواره را دارند، آثار خود را نهایتا تا پانزدهم تیرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال و نتیجه  بررسی آثار در شورای فنی جشنواره، نهایتاً تا ۱۸ تیر ماه به اطلاع هنرمندان شرکت‌کننده و سرپرستان گروه خواهد رسید.

دبیر ششمین جشنواره موسیقی استان ایلام همچنین در ارتباط با چگونگی برگزاری جشنواره نیز گفت: برگزاری جشنواره به صورت حضوری خواهد بود و آثار گروه نوازی و تک نوازی تایید شده در شورای فنی جشنواره در قالب گروه نوازی و تکنوازی، به اجرای زنده آثار خود می‌پردازند، همچنین آثار گروه‌نوازی به طور ضمنی مورد داوری هیئت داوران جشنواره قرار خواهد گرفت.

رئیس انجمن استان ایلام در ارتباط با معرفی داوران این دوره از جشنواره هم بیان کرد:از سه تن از هنرمندان برجسته ملی جهت داوری این دوره از جشنواره دعوت به عمل آمده که به زودی با رزومه معرفی خواهند شد.

۲

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=40724

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا