موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

هم‌نوازی علی قمصری با گروه «مستور»/ فیلم

به گزارش کامینگ سون موزیک: علی قمصری، نوازنده تار، در راستای پروژه «تار ایرانی» به استان کرمانشاه سفر کرده و با همراهی گروه «مستور» با سرپرستی مظفر منصوریان به اجرای دو مقام پرداخته که دیدنش خالی از لطف نیست.

علی قمصری (نوازنده تار و آهنگساز) در راستای پروژه «تار ایرانی» به صورت انفرادی و با هزینه شخصی به شهرهای مختلف ایران می‌رود و در اماکن تاریخی هر شهر به نوازندگی می‌پردازد. او چندی پیش سفر به شهرهای مختلف را آغاز کرده و در این طی مسیر به شهرهایی چون قزوین، اصفهان، کاشان، شیراز، تبریز، اردبیل،‌ ارومیه، همدان،‌ کنگاور،‌ بیستون، سفر کرده است.

طی این روند، گاه نوازندگان هر شهر به علی قمصری می‌پیوندند و با او همنوازی می‌کنند. فیلم‌برداران و صدابرادران نیز طی این اتفاق به تصویر برداری از اجرای قمصری می‌پردازند.

علی قمصری چندی پیش به استان کرمانشاه، صحنه،‌ بیستون و دیگر شهرهای منطقه رفته و آثاری را اجرا کرده است. در این میان اعضای گروه تنبورنوازان «مستور» به سرپرستی مظفر منصوریان به اتفاق قمصری به همنوازی دو مقام «خان امیری» و «سحری» پرداخته‌اند و قمصری فایل تصویری آن را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشته است.

این برنامه و دیگر اجراهای مشابه گویای این است که موسیقی قوم و زبان نمی‌شناسند و موسیقی زبان مشترک همه ملت‌ها در هر کجای دنیاست.

فایل ویدئویی پیش رو مربوط به اجرای علی قمصری و گروه تنبورنوازان «مستور» است و دیدنش خالی از لطف نیست؛

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=40716

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا