موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

پارسا خائف «گوی سرگردان» را به مخاطبانش تقدیم کرد

به گزارش کامینگ سون موزیک: پارسا خائف از خوانندگان نوجوان موسیقی ایرانی در تازه‌ترین فعالیت موسیقایی خود تک‌آهنگ «گوی سرگردان» را با شعری از مولانا پیش روی مخاطبان قرار داد.

تک آهنگ «گوی سرگردان» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار موسیقایی پارسا خائف خواننده نوجوان موسیقی ایرانی و یکی از هنرمندان برگزیده فصل اول برنامه «عصر جدید» است که به تازگی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

در این اثر موسیقایی که اولین تجربه پارسا خائف در عرصه آهنگسازی هم هست، میلاد محمدی تنظیم کننده، علی قنبری و پارسا لیث آذر نوازندگان تار، بهزاد گلشنی نوازنده کمانچه، آرمین صفاتی نوازنده عود، هادی ارجمندی نوازنده سازهای کوبه‌ای، مصباح قمصری ضبط، میکس و مسترینگ، محمد عبداللهی مدیر تولید و فیاض بهرام طراح کاور گروه اجرایی را تشکیل می‌دهند.

پارسا خائف درباره این قطعه نوشته است:

«امیدوارم اولین تجربه ملودی سازی‌ام که با صدای ناپخته این سن و سالم عجین شده رو به رو شده بخشیده و با جانِ دل پذیرا باشید.

از تنظیم استاد عزیزم جناب میلاد محمدی، میکس و مستر جناب مصباح قمصری و نوازندگی و همراهی دوستان هنرمندم بسیار قدردان و سپاسگزارم»

پارسا خائف از جمله هنرمندان نوجوان موسیقی ایرانی است که پیش از حضور در فصل اول برنامه استعدادیابی «عصر جدید» فعالیت‌های مستمری در عرصه موسیقی داشته که از آن جمله می‌توان به حضور در جشنواره موسیقی نوای خرم و جشنواره موسیقی جوان اشاره کرد. او علاوه بر حضور در این رویدادهای موسیقایی که برایش دربرگیرنده دریافت چندین جوایز و رتبه برتر در رشته خوانندگی بوده است.

این خواننده نوجوان چندی پیش هم موفق به انتشار اولین آلبوم رسمی خود به نام «هفت الف» شد. در این آلبوم که به آهنگسازی و تنظیم مهیار علیزاده از آهنگسازان شناخته شده کشورمان پیش روی مخاطبان قرار گرفت تعدادی از نوازندگان صاحب نام موسیقی ایران به عنوان نوازنده حضور داشتند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=40711

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا