موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

دیدارِ معاون امور هنری وزیر فرهنگ با شهرام ناظری

به گزارش کامینگ سون موزیک: معاون امور هنری و مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن دیداری صمیمی و دوستانه با شهرام ناظری خواننده پرآوازه کشورمان، درباره شرایط موسیقی کشور در این ایام گفت‌وگو کردند.

معاون امور هنری و مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن دیداری صمیمی و دوستانه با شهرام ناظری خواننده پرآوازه کشورمان، درباره شرایط موسیقی کشور در این ایام گفت‌وگو کردند.

سیدمحمد حسینی و محمد الله‌یاری با حضور در منزل شهرام ناظری خواننده و آهنگ‌ساز پرآوازه و شهیر موسیقی سنتی کشورمان با وی دیدار کردند.

در این دیدار دوستانه صمیمی، معاون امور هنری و مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه‌های صورت‌گرفته در حوزه حمایت از هنرمندان موسیقی به ویژه در ایام کرونا، حال و فضای موسیقی در حوزه مدیریتی و زیرمجموعه اداره‌کل موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ناظری سخن گفتند.

شهرام ناظری نیز در این گفت‌وگوی دوستانه به بیان آراء و نظرات خود به‌ویژه در حوزه لزوم توجه هرچه بیشتر به فضای موسیقی، به‌ویژه موسیقی اصیل و سنتی کشورمان، موسیقی نواحی و همچنین حمایت از جوانان فعال حاضر در این عرصه سخن گفت.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=40578

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا