موسیقی ایرانهنرمندان

وحید تاج از برنامه های این روزهای خود می گوید

به گزارش کامینگ سون موزیک: وحید تاج خواننده موسیقی ایرانی درباره برنامه‌های آتی خود گفت: این روزها بیشتر وقت خود را صرف آموزشگاه موسیقی می‌کنم که سه سال پیش در کرج راه‌اندازی کردم.

او ادامه داد: این آموزشگاه در تمام رشته‌ها هنرجو می‌پذیرد و خوشبختانه تا به امروز استقبال خوبی از سوی مردم از این مرکز صورت گرفته است. در بخش آواز بیشترین پذیرش و استقبال را شاهد بودیم و نکته قابل توجه این است که بیشتر از این که از مردم کرج و تهران باشد، افراد از شهرهای دیگر ایران برای ثبت نام به اینجا حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: فعالیت بعدی من بعد از آموزشگاه، برگزاری کنسرت است. هفته گذشته در اصفهان روی صحنه رفتیم و در هفته پیش رو نیز در شهر بهبهان برنامه خواهیم داشت. البته به‌تازگی تصمیم گرفتم تا تمام تمرکزم برای برگزاری کنسرت در شهرهای محروم ایران و جاهایی باشد که شاید بیشتر ما حتی نام آن را نشنیده باشیم.

او تأکید کرد: دو سال پیش بدون سروصدا کنسرتی رایگان در شهر جهرم و در فضای آزاد برگزار کردیم. یکی از اهالی شهر ضمن تشکر از من گفت در این شهرستان چند سال بود هیچ کنسرتی برگزار نمی‌شد که این واقعاً جای تأسف دارد. چندی پیش هم در یکی از شهرهای اطراف هرمزگان روی صحنه رفتم و از نزدیک شاهد حضور مردم بافرهنگ و اصیل بودم. استقبال آن‌ها از این کنسرت غیرقابل وصف بود.

تاج همچنین گفت: در کنار این کنسرت‌ها اجراهای خارج از کشور ما نیز برقرار است. خوشبختانه برگزاری کنسرت در خارج دردسر کمتری دارد، تنها سختی آن رفت‌وآمد و مسائلی از این قبیل است، اما همه چیز روی نظم پیش می‌رود و من از یک سال قبل از برنامه حتی از پروازم مطلع هستم.

او بیان کرد: همیشه در تمام اجراهای خارجی تلاش کرده‌ام فرهنگ ایرانی را به مردمان کشورهای مختلف بشناسانم. از این رو سعی می‌کنم مخاطبان خارجی با اشعار ایرانی یا نواختن در دستگاه‌های مختلف موسیقی ایرانی آشنا شوند. متأسفانه این روزها به موسیقی ایرانی کمتر بها داده می‌شود و مورد بی‌مهری زیادی قرار می‌گیرد. اگر روال بدین شکل پیش برود قطعاً سرمایه‌ای برای آیندگان باقی نخواهد ماند.

این خواننده اذعان داشت: پیشنهاد‌های زیادی دارم که ژانر کاری خود را از موسیقی کلاسیک ایرانی به موسیقی پاپ تغییر بدهم، اما از آنجا که تحصیل‌کرده این ژانر هستم و از حضور اساتید بزرگ زیادی بهره برده‌ام و شاگردی کرده‌ام، به هیچ وجه تمایلی برای این کار ندارم و از موسیقی کلاسیک ایرانی دست نخواهم کشید.

تاج اظهار داشت: جدا از بحث اجراها، آثار زیادی در قالب آلبوم دارم که برخی از آن‌ها در مرحله پیش‌تولید قرار دارند و برخی دیگر به اتمام رسیده‌اند و منتظر انتشار هستند. یکی از آن‌ها که به‌طور حتم تا پیش از سال جدید منتشر و روانه بازار موسیقی خواهد شد، “دمی درنگ” نام دارد که شش سال پیش آن را خواندم. این کار با همکاری حمید قدیانی و آزاد میرزاپور ضبط شده و در ژانر ارکسترال و سازبندی ایرانی است.

این هنرمند اضافه کرد: خودم این کار را بسیار دوست داشته و بی‌صبرانه منتظر انتشار آن هستم و اگر شرایط انتشار درست پیش برود تا ماه آتی منتشر می‌شود. این آلبوم هشت تا 9 قطعه دارد. آلبوم دیگری دارم که عنوان آن “هوای بی‌قراری‌ها” است. این آلبوم با یک ارکستر اکراینی ضبط شده و بهزاد عبدی آهنگساز اصلی آن است. ضمن آن که امین همایی ساخت موسیقی دو قطعه را بر عهده گرفته است. این آلبوم در مرحله ضبط قرار دارد و قطعاً انتشار آن برای سال آتی خواهد بود. یک کار دیگر نیز در مرحله پیش‌تولید قرار دارد که با همکاری دکتر خوش ضمیر به‌عنوان آهنگساز ساخته می‌شود ولی هنوز نام آن مشخص نشده است. از میان این آثار به‌طور حتم یک یا دو قطعه را به‌زودی به‌صورت مستقل یا همان تک‌آهنگ در فضای مجازی منتشر خواهم کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=4052

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا