بیوگرافیتولدموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

متولدین ۲۲ ژوئن سینما ، تئاتر و موسیقی؛ توماس بیچ آلتر

به گزارش کامینگ سون موزیک: توماس بیچ آلتر (۲۲ ژوئن ۱۹۵۰ – ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۷) بازیگر هندی بود آمریکایی تبار وی بیشتر به خاطر کار در شهرت داشت سینمای هندی و تئاتر هند. در سال ۲۰۰۸ ، به او اهدا شد پادما شری توسط دولت هند.

اوایل زندگی

متولد شده موسوری در امروز اوتاراکند, آلتر پسر آمریکایی بود پروتستان مبلغان انگلیسی, اسکاتلندی و آلمانی سوئیسی اصل و نسب و سالها در بمبئی و هیمالیا ایستگاه تپه از لندور. پدربزرگ و مادربزرگش به آنجا مهاجرت کردند مدرس، هند از اوهایو، ایالات متحده ، در نوامبر ۱۹۱۶. از آنجا به آنجا نقل مکان کردند و در آنجا اقامت گزیدند لاهور، در پاکستان کنونی. پدرش در به دنیا آمد سیالکوت. بعد از پارتیشن هند، خانواده آلتر نیز به دو قسمت تقسیم شدند. پدربزرگ و مادربزرگ او ترجیح دادند در پاکستان بماند در حالی که پدر و مادرش به هند نقل مکان کردند. بعد از زندگی در الله آباد, جبالپور و صحرانپور، در سال ۱۹۵۴ آنها سرانجام در راجپور اقامت گزیدند ، اوتاراکند، سپس یک شهر کوچک واقع در بین دهرادون و Mussoorie؛ راجپور اکنون حومه دهرادون محسوب می شود. خواهر و برادرهای آلتر خواهر بزرگتر هستند مارتا چن، که در تدریس می کند دانشگاه هاروارد و برادر جان ، شاعر. نویسنده استفان آلتر پسر عموی اول است.

بدنیا آمدن
توماس بیچ آلتر

۲۲ ژوئن ۱۹۵۰

موسوری, اوتاراکند، هند
فوت کرد ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۷ (۶۷ ساله) 

بمبئی, ماهاراشترا، هند
ملیت هندی
اشتغال بازیگر
سالها فعال ۱۹۷۶–۲۰۱۷
همسر (ها)
کارول ایوانز

(متر ۱۹۷۷)​

فرزندان ۲ از جمله جیمی آلتر
بستگان مارتا چن (خواهر)

از زمان کودکی ، آلتر تحصیل کرد هندی در میان سایر موضوعات در Mussoorie. در نتیجه ، گاهی اوقات “چشم آبی” نامیده می شود صاحب با بی عیب و نقص هندی ” وی در ماسوری تحصیل کرد مدرسه وودستاک. در ۱۸ سالگی ، آلتر برای تحصیلات عالی عازم ایالات متحده شد و در آنجا تحصیل کرد دانشگاه ییل یک سال قبل از بازگشت به هند با از دست دادن علاقه به تحصیل. سال بعد ، او به عنوان معلم در مدرسه سنت توماس کار کرد ، جاگادری، که در هاریانا. وی شش ماه در آنجا کار کرد و همزمان به مربیگری شاگردانش در آنجا پرداخت کریکت. در طول دو سال و نیم بعدی ، آلتر چندین شغل کار کرد ، مدتی در مدرسه وودستاک ، ماسوری تدریس کرد و در بیمارستانی در ایالات متحده کار کرد و قبل از ادامه کار در جاگذری به هند بازگشت در جاگادری شروع به تماشای فیلم های هندی کرد. در این زمان بود که او فیلم هندی را دید آرادانا، که ثابت کرد یک نقطه عطف در زندگی حرفه ای او محسوب می شود و با الهام از بازیگر اصلی به سمت حرفه بازیگری سوق پیدا می کند راجش خانا. او به سمت موسسه فیلم و تلویزیون هند (FTII) در پون، جایی که وی از سال ۱۹۷۲ تا ۱۹۷۴ بازیگری را زیر نظر روشن تانهجا تحصیل کرد. او در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۷ به یاد آورد ، “من به بمبئی آمدم تا راجش خانا شوم ؛ برای بازی در صحنه نیامدم.”

حرفه

فیلم

پس از فارغ التحصیلی از FTII ، آلتر مستقیماً به بمبئی رفت و خیلی زود اولین شکست خود را در مسابقات بین المللی به دست آورد Dev Anand ستاره دار صاحب بهادر (۱۹۷۷) ، به کارگردانی چتان آناند. با این حال ، اولین آزادی وی بود Ramanand Sagarاست چاراس. به دنبال آن نقش در رام بهاروز, هوم کیسیسه کوم نهین و پروریش. او برای بازیگر Jeevan برای شخص معصوم از نقش های دوقلویی که Jeevan در این فیلم بازی کرده دوبله کرد عمار اکبر آنتونی.

آلتر به زبان هندی مسلط بود و اردو، و از فرهنگ هند آگاهی داشت. او همچنین می توانست اردو بخواند و به او علاقه داشت شایاری. او برای فیلم سازان مشهوری مانند کار می کرد ساتیاجیت ری که در شترنج که خیلاری و به خاطر نقش خود به عنوان یک افسر انگلیسی در کرانتی. او این فرصت را پیدا کرد که با بت خود عمل کند راجش خانا در فیلم ناوکری، کارگردانی شده توسط هریشیکش موکرجی در سال ۱۹۷۸ و بعداً در چتان آنانداست پدرت. که در سردار، بیوگرافی فیلم رهبر هند در سال ۱۹۹۳ سردار پاتل، که بر حوادث پیرامون تجزیه و استقلال هند متمرکز بود ، آلتر به تصویر کشید لرد مونتبتن برمه.[۱۴] او همچنین در فیلم هالیوود بازی کرد یک شب با پادشاه با پیتر اوتول.

در سال ۱۹۹۶ او در آسامی فیلم آدجیا، و در سال ۲۰۰۷ در ویلیام دالریپلاست شهر Djinns در کنار زهرا سهگل و مانیش جوشی بیسمیل. او همچنین در نمایش انفرادی ظاهر شد مولانا و فیلم اقیانوس یک پیرمرد.

آلتر نقش یک پزشک را در بازی کرد بهجای فرای، یک فیلم کمدی با بازی راجات کاپور.

در آوریل ۲۰۱۱ او در یک فیلم کوتاه بازی کرد مال شما ، ماریا به کارگردانی شیراگ وادگاما ، بازی در نقش اصلی متیو چاچا در فیلم.

Alter صدای خود را برای زندگی نامه صوتی مجاز از دکتر Verghese Kurien، با عنوان مردی که فیل را رقصید، که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد.

برخی از مشهورترین نقش های سینمایی وی در نقش موسی در درام جنایی تحسین شده Vidhu Vinod Chopra بوده است پاریندا، عاشقانه محبوب مههت بات Aashiqui، و کتان مهتا سردار، که در آن آلتر نقش لرد مونت باتن را انشا کرد.

آخرین فیلم او بود حماری پالتان (۲۰۱۸).

تلویزیون

آلتر در بسیاری از مجموعه های تلویزیونی هند از جمله حضور داشت سامویدهاان، همه به دلیل بازیگری او مورد تمجید مخاطبان قرار گرفتند.که در Zabaan Sambhalke او نقش نویسنده انگلیسی ، چارلز اسپنسرس ، را که در هند زندگی می کند و می خواهد زبان هندی را بیاموزد ، بازی کرد. او در این مجموعه تلویزیونی بازی کرد خاموش سا افسانه (به عنوان یک حسین بابا) ، پخش تلویزیونی در دوردارشان در سالهای ۲۰۱۴-۱۵. در نوامبر ۲۰۱۴ ، او بازی کرد ساهر لودیانوی در یک تولید صحنه ای بر اساس زندگی و کار شاعر مشهور اردو و غزل سرای سینما. او همچنین در یک معلم مدرسه بازی کرد یاهان که هوم سیکندر. آلتر به عنوان گورو روپوش قرمز در کار کرده است موکش خاناتولید تلویزیون شاکتیمان (۱۹۹۸–۲۰۰۲). او در مجموعه های تلویزیونی هند مانند شخصیت های طولانی مدت شخصیت های هندی را بازی کرد جونون، که در آن او ارباب اوباش سادیست کشاو کالسی بود.

تئاتر

آلتر همچنین بازیگر صحنه بود. در سال ۱۹۷۷ ، او ، ناصیرالدین شاه و بنیامین گیلانی یک گروه تئاتر به نام Motley Productions تشکیل داد. اولین نمایشنامه آنها بود ساموئل بکتبازی در انتظار گودو، که در تئاتر Prithvi، بمبئی ، در ۲۹ ژوئیه ۱۹۷۹. وی در ادامه با بازی در بسیاری از نمایش های دیگر تئاتر ، از جمله اقتباسی از وایکوم محمد بشیراست مادربزرگ من یک فیل داشت که در ۷ ژوئن ۲۰۱۱ اجرا شد. او همچنین با دهلی نو گروه تئاتر گروه پیروت.

در اوایل دهه ۲۰۰۰ ، او نقش فعال استقلال هند را بازی کرد مولانا آزاد در یک نمایش یک نفره به زبان اردو.

که در غالب در دهلی، او نقش را بازی کرد شاعر اردو میرزا غالب.

وی بازیگر اصلی “روزی روزگاری” بود ، مجموعه ای از پنج داستان کوتاه که به صورت پرچم ارائه شده بود ، به کارگردانی سوجاتا سونی بالی و بازیگر برجسته صحنه و شخصیت تلویزیونی سونیت تاندون. این تولید آخرین بار در بمبئی در ۱۷ ژوئن ۲۰۱۷ روی صحنه رفت.

نوشتن و روزنامه نگاری

آلتر کتابهایی از جمله نوشته است طولانی ترین مسابقه, در ریالتو دوباره اجرا کنید، و بهترین در دنیا. او همچنین یک روزنامه نگار ورزشی بود که علاقه خاصی به کریکت داشت ، بازی ای که در آن به طور گسترده در نشریاتی مانند هفته ورزشی, چشم انداز, بحث کریکت, یکشنبه ناظر, اولین پست, شهروند، و دبونیر. او برای تیم صنعت فیلم سازی MCC (Match Cut Club) کریکت بازی کرد ، که شامل این تیم است ناصیرالدین شاه, ساتیش شاه, ویشال بهارداوج, امیر خان, نانا پاتکار، بوپیندر سینگ و عماریندر سنگا. او همچنین در نشریات هند بر روی کریکت می نوشت. در سال ۱۹۹۶ ، او توسط دوست سراج سید به سنگاپور دعوت شد تا برای تماشای کریکت به زبان هندی ، برای بینندگان هندی ، در کانال تلویزیونی ورزشی ، ESPN. علاوه بر بازیگری ، آلتر به سمت کارگردانی نیز رفت – او برای این سریال کوتاه مدت اپیزود یک شات را کارگردانی کرد داستان های عشق یول در اواسط دهه ۱۹۹۰ – و روزنامه نگار ورزشی در اواخر دهه ۱۹۸۰ تا اوایل دهه ۱۹۹۰ بود. وی سه کتاب تالیف کرده است ، یک کتاب غیر داستانی و دو داستان. قبل از مرگ ناگهانی ، آلتر به تازگی فیلم داستانی ابتدایی خود را به عنوان کارگردانی به نام Rerun در ریالتو اعلام کرده بود که براساس کتاب نوشته شده توسط وی ساخته شده بود.

زندگی شخصی

آلتر در سال ۱۹۷۷ با کارول ایوانز ، دانشجوی همکار مدرسه وودستاک ازدواج کرد. در این ازدواج دو فرزند حاصل شد: پسر جیمی و دختر افشاان. جیمی به عنوان نویسنده کریکت برای ESPNcricinfo و CricBuzz, و همچنین سردبیر ورزش در تایمز هند. تام به عنوان یک علاقه مند به کریکت ، بیش از ده سال برای روزنامه ها و مجلات ستون می نوشت. وی همچنین در این مدت به عنوان روزنامه نگار کار می کرد و اولین کسی بود مصاحبه ویدیویی کریکت هند ساچین تندولکار در سال ۱۹۸۸

در سپتامبر ۲۰۱۷ ، آلتر با مرحله چهارم تشخیص داده شد سرطان پوست (سرطان سلول سنگفرشی). انگشت شست او یک سال زودتر قطع شده بود به دلیل این بیماری. وی در ۲۹ سپتامبر در محل زندگی خود در درگذشت بمبئی. در بیانیه منتشر شده به نمایندگی از خانواده وی آمده است: “با ناراحتی ما درگذشت تام آلتر محبوب ، بازیگر ، نویسنده ، کارگردان ، پادما شری ، و شوهر و پدر عزیزمان را اعلام می کنیم. تام جمعه شب در خانه درگذشت خانواده و اعضای نزدیک خانواده در آن حضور دارند. ما می خواهیم در این زمان به حریم خصوصی آنها احترام گذاشته شود. ”

فیلم شناسی

فیلم

سال عنوان نقش یادداشت
۱۹۷۵ میریگ تریشنا سرهنگ لارنس
۱۹۷۶ چاراس مدیر ارشد سفارشی
۱۹۷۶ لیلا مجنو
۱۹۷۷ شترنج که خیلاری سروان وستون
۱۹۷۷ هوم کیسیسه کوم نهین جک
۱۹۷۷ پروریش آقای جکسون ، نفر دوم Supremo در فرماندهی
۱۹۷۷ صاحب بهادر
۱۹۷۷ رام بهاروز تام
۱۹۷۷ Kanneshwara Rama ناظر پلیس انگلیس کانادا فیلم
۱۹۷۷ چانی فیلم مراتی
۱۹۷۸ آتیاچار
۱۹۷۸ ناوکری آقای اندرسون
۱۹۷۸ دس پردس بازرس مارتین
۱۹۷۸ کائالا آدمی
۱۹۷۹ آفتاب پرست ممساب
۱۹۷۹ جونون کشیش
۱۹۷۹ هوم تره عاشق هاین کمیسر پلیس انگلیس
۱۹۷۹ سلام ممساب جان
۱۹۸۰ بهارات کی سانتان
۱۹۸۰ ثابت ها
۱۹۸۱ کرانتی افسر انگلیسی
۱۹۸۱ پدرت سرگرد توماس والترز
۱۹۸۲ مری کاهانی
۱۹۸۲ Brij Bhoomi مهمان برججه ها فیلم
۱۹۸۲ گاندی دکتر در کاخ آقاخان انگلیسی فیلم
۱۹۸۲ ویداتا دیوید
۱۹۸۲ سوامی دادا باب سیمپسون
۱۹۸۲ جوانوار
۱۹۸۳ آخرین ببر
۱۹۸۳ نستیک آقا جان
۱۹۸۳ آرپان تام
۱۹۸۳ جهانی دوست گون کبرا
۱۹۸۳ داستان عاشقانه کشیش
۱۹۸۳ گولامی کی زانجیرین
۱۹۸۴ شرارا
۱۹۸۴ بد اورم بدنام رئیس جمهور رینگانیا اعتبار نیافته
۱۹۸۵ رام تری گانگا مایلی کرم سینگ (برادر گانگا)
۱۹۸۵ پیوند ۳۰۳ تام
۱۹۸۶ شارت تغییر دهید
۱۹۸۶ اما افسر انگلیسی
۱۹۸۶ سلطانات شاه
۱۹۸۶ کارما رکسسون
۱۹۸۶ چامبال کا بدشاه
۱۹۸۶ آویناش تام
۱۹۸۶ پالی خان
۱۹۸۶ دزد اتومبیل جان
۱۹۸۶ در بالهای آتش کشیش فیلم انگلیسی
۱۹۸۷ آقای X
۱۹۸۷ جلوا صدای کشتی گیر
۱۹۸۷ وه دین آایگا سونات
۱۹۸۸ اتوا
۱۹۸۸ تکاور هچر
۱۹۸۸ رخسات سروان پلیس نیویورک کاپیتان موری
۱۹۸۸ خون بهاری مائانگ جراح پلاستیک ظاهر کامئو
۱۹۸۸ جانم جانم DFO
۱۹۸۸ سون پی سوهاگا دکتر رکس
۱۹۸۸ Ore Thooval Pakshikal
۱۹۸۹ شاگون
۱۹۸۹ وردی تام
۱۹۸۹ سلیم لنگده پی مت رو یوهان – (جانی هیپی)
۱۹۸۹ داتا پت
۱۹۸۹ تریدف دانهیل
۱۹۸۹ خداحافظ بلوز گیلبرت ویلسون
۱۹۸۹ پاریندا موسی
۱۹۸۹ سوسن تریشا
۱۹۹۰ Aashiqui آرنی کمپبل
۱۹۹۰ دود کا کارز صریح
۱۹۹۰ Zimmedaaar مرکوس
۱۹۹۰ آتیشباز
۱۹۹۱ Farishtay ظاهر مهمان
۱۹۹۱ دشواسی
۱۹۹۱ پهاری کنیا دکتر آسامی فیلم زبان
۱۹۹۱ جب پیار کیا به دارنا کیا
۱۹۹۲ سوریاوانشی تام
۱۹۹۲ تاهالکا کاپیتان ارتش دونگ
۱۹۹۲ آنگار دادستان عمومی اعتبار نیافته
۱۹۹۲ جونون هری
۱۹۹۳ مانتو کالا اسکندر
۱۹۹۳ گومرا بازرسی فیلیپ
۱۹۹۳ سردار لرد مونت باتن
۱۹۹۴ اینسانیت اطلاعات انگلیس
۱۹۹۴ گاجاموکتا
۱۹۹۴ ایکا راجا رانی آقای رای اعتبار نیافته
۱۹۹۵ جای ویکرانتا
۱۹۹۵ آه عزیزم! یه های هند! پیشنهاد دهنده
۱۹۹۵ میلان پدر دملو
۱۹۹۶ کالا پانی
۱۹۹۶ آدجیا صاحب را علامت گذاری کنید اعتبار نیافته
آسامی فیلم زبان
۱۹۹۷ آدجیا صاحب را علامت گذاری کنید
۱۹۹۷ عاشقان الهی دکتر تاوبمن
۱۹۹۸ هانومان پدر تام
۱۹۹۹ Kabhi Paas Kabhi Fail
۲۰۰۰ رانندگی خانم پالمن جورج باسیلیتز
۲۰۰۰ شهید ادهام سینگ: آلیس رام محمد سینگ آزاد بریگ ژنرال ادوارد هری دویر
۲۰۰۰ قهرمان دکتر
۲۰۰۱ Veer Savarkar
۲۰۰۱ در بالهای آتش
۲۰۰۲ چه اتفاقی افتاد پس … !!! آلن مک گیروان
۲۰۰۲ Dil Vil Pyar Vyar ظاهر خاص
۲۰۰۲ بهارات باگیا ویداتا محمد جلال الدین غزنوی
۲۰۰۳ عشق در میدان تایمز آقای گری
۲۰۰۳ دهوند: مه عمو تام
۲۰۰۳ A.O.D. سانجیف سارکار
۲۰۰۳ هوایین استفان
۲۰۰۳ Ye Hai Chakkad Bakkad Bumbe Bo
۲۰۰۴ ایتبار دکتر فردی
۲۰۰۴ آسامبهاو برایان
۲۰۰۴ Veer-Zaara دکتر یوسف
۲۰۰۴ سکوت لطفا … اتاق رختکن ایوان رودریگز مربی کریکت فیلم انگلیسی
۲۰۰۴ میتر پیار نو هال موریدان دا کهنه گوش خان
۲۰۰۴ غار گریهاستی قاچاقچی مواد مخدر
۲۰۰۴ لوکنایاک ابوالکلام آزاد
۲۰۰۵ ماموریت واند ماتارام
۲۰۰۵ سوباش چاندرا بوز فرماندار جکسون
۲۰۰۵ ویرودده … خانواده اول می آید اندرسون (مشاور انگلیس)
۲۰۰۵ The Rising: Ballad of Mangal Pandey واتسون
۲۰۰۵ جلاد پدر ماتیو
۲۰۰۶ داغ پول
۲۰۰۶ آلاگ: او متفاوت است …. او تنهاست …. دکتر ریچارد دایر
۲۰۰۶ یک شب با پادشاه King Saul (پیشگفتار) فیلم انگلیسی
۲۰۰۷ عکس
۲۰۰۷ من عاشق شده ام پدر کلیسا
۲۰۰۷ بهجای فرای دکتر چوپان
۲۰۰۷ کایلاشی کلنکاری سل سیلوراستاین بنگالی فیلم
۲۰۰۸ اقیانوس یک پیرمرد توماس – معلم فیلم انگلیسی
۲۰۰۸ رنگهای شور رنگ راسیا عدالت ریچاردز
۲۰۰۹ آواتار مردم ناوی ناخواسته فیلم انگلیسی-استرالیایی-آمریکایی
۲۰۱۰ میگویتانیا سرگرد دیوید فیلم انگلیسی
۲۰۱۰ خوانلوا آقای مالهوترا
۲۰۱۱ با عشق ، دهلی! آجی
۲۰۱۱ مال شما ماریا متیو چاچا کوتاه
۲۰۱۱ شروع به چرخه مربی فوتبال فیلم انگلیسی
۲۰۱۱ پسر گل سرگرد جیمز ادواردز فیلم انگلیسی
۲۰۱۱ با عشق ، دهلی! مورخ (آدم ربای) فیلم انگلیسی
۲۰۱۲ Jhansi Ki Rani Laxmibai
۲۰۱۲ لایف کی توه لگ گای چیچا
۲۰۱۲ کیوی آیین جیش عمو سام / درک توماس فیلم زبان گجراتی
۲۰۱۲ پسر گل سرگرد جیمز ادواردز
۲۰۱۲ Jaanleva Black Blood
۲۰۱۳ دیوانه عشق
۲۰۱۳ میز گوشه ای جورج میلر فیلم کوتاه انگلیسی
۲۰۱۴ Daptar – کیف مدرسه عموی جادویی مراتی فیلم
۲۰۱۴ کرم M آقای بهارداوج فیلم انگلیسی / هندی
۲۰۱۴ بهانگاره
۲۰۱۵ باچپان یک دخا
۲۰۱۵ افتخار کشی آقای اسمیت
۲۰۱۵ بابا قول بده رائول
۲۰۱۵ بنگستان امام
۲۰۱۵ مسیر زرتشت مامواجی
۲۰۱۶ آنوراگاکاریککینوللام رئیس ابی مالایایی فیلم
۲۰۱۶ زندگی جریان دارد تام انگلیسی فیلم
۲۰۱۷ سارگوشیان آلن آلتر
۲۰۱۷ ۲۰۱۶ پایان
۲۰۱۸ تکرار مجدد اریک فرناندز پس از مرگ
۲۰۱۸ گربه سیاه انگلیسی فیلم؛ پس از مرگ
۲۰۱۸ سن ’۷۵ پاچتار مراتی فیلم؛ پس از مرگ
۲۰۱۸ حماری پالتان مسترجی پس از مرگ
۲۰۱۹ KITAAB فیلم کوتاه جان آخرین فیلم

سریال تلویزیونی

عادت زنانه نام نقش ژانر. دسته کانال یادداشت
۱۹۸۶ ایدار اودار رونی گونسالس واقعی کمدی DD ملی ظواهر اپیزودیک
۱۹۸۸ بهارات یک خوج شخصیت ها و نقش های متعدد از قسمت های ۳۹ تا ۴۴ و سپس قسمت شماره ۴۸ سریال درام تاریخی Ep-39 شرکت بهادر، Ep-40 رنسانس بنگال ، Ep-41 تیپو سلطان، Ep-42/43 1857، Ep-44 Indigo Revolt ، Ep-48 افراط گرایان و اعتدال گرایان
۱۹۹۰-۱۹۹۱ شمشیر تیپو سلطان ریچارد ولزلی ، مارکس اول ولسی
۱۹۹۳-۱۹۹۷ Zabaan Sambhalke چارلز اسپنسر سیت کام مترو DD تلویزیون خانگی
۱۹۹۴ ماراتای بزرگ رابرت کلایو داستان تاریخی DD ملی
۱۹۹۳-۱۹۹۸ جونون کشاور کلسی نمایش
۱۹۹۵ آهات قسمت ۲۱۲،۲۱۳ – توهفاقسمت ۲۹۲ کال ، Aaj Aur Kal (2000) دانشمند وحشت/دلهره آور تلویزیون سرگرمی سونی (فصل ۱) ۱۹۹۵-۲۰۰۱
۱۹۹۷-۹۸ بتاآل پاچیسی هری فانتزی DD ملی
۱۹۹۸-۱۹۹۹ کاپیتان ویوم ویشاپراموخ علمی تخیلی ، اکشن
۱۹۹۸-۲۰۰۵ شاکتیمان ماهاگورو
۲۰۰۳-۲۰۰۴ حاتم پادشاه پریستان اکشن ، ماجراجویی ، درام ، هیجان انگیز STAR Plus هندی, اردو, تامیل زبان ها
۲۰۱۱ شاما داداجان شارما نمایش DD ملی
۲۰۱۱-۲۰۱۳ یاهان که هوم سیکندر ساموئل نمایش
۲۰۱۴ سامویدهاان ابوالکلام آزاد درام مشروطه تلویزیون Rajya Sabha
۲۰۱۴ درد کا ریشتا دیندیال شارما نمایش DD ملی
۲۰۱۴-۱۵ خاموش سا افسانه حسین بابا نمایش DD ملی
۲۰۱۷ ریشتون کا چاکراویو سامدف گوروجی صابون اپرا ، درام STAR Plus
۲۰۱۸ روزهای بیابان لنگر سریال های حیات وحش تلویزیون حماسی زبان هندی
۲۰۱۸ دود موشه باراک سریال های وب اروس حالا زبان هندی

 

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=40425

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا