موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

دفتر انجمن موسیقی استان بوشهر بازگشایی شد

به گزارش کامینگ سون موزیک:  انجمن موسیقی استان بوشهر پس از تعطیلی چهارساله به دلیل استهلاک تاسیسات و فرسودگی سازه ساختمان مرمت، و بازگشایی شد.

مراسم بازگشایی انجمن موسیقی استان بوشهر با حضور استاندار، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و جمعی از هنرمندان پیشکسوت برگزار شد.

حماسه حق‎پرست (رئیس انجمن موسیقی استان بوشهر) درباره این اتفاق گفت: با آغاز به کار دور جدید مدیریت انجمن موسیقی در استان یکی از مسائل اصلی و مهم به عنوان دغدغه اهالی موسیقی، موضوع تامین مکان انجمن موسیقی استان بود که در همین راستا با اعتباری معادل سه میلیارد ریال نسبت به مرمت و نوسازی دفتر مستهلک شده انجمن، اقدام لازم به عمل آمد.

او ادامه داد: با این اقدام اکنون یک مکان مناسب و در خور جایگاه هنرمندان موسیقی استان و مکانی برای تمرین هنرمندان عرصه موسیقی استان بوشهر فراهم شده است. در این راستا مکان لازم شامل فضای دفتری، کلاس و سالن تمرین انجمن موسیقی استان از لحاظ سازه‎ای و نوسازی سیستم برق، دیوارپوش و تامین فضای آکوستیک و موسیقایی راه‎اندازی مجدد شده است.

وی افزود: با این وجود ساختمان انجمن به یک سری امکانات سخت افزاری موسیقایی اعم از تامین سازهای تخصصی و امکاناتی مانند دستگاه‌های صوتی و تصویری نیاز دارد که امید است با تداوم رویکرد حمایتی خوب مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر فراهم شود.

رئیس انجمن موسیقی استان بوشهر گفت: انجمن موسیقی به عنوان خانه تمامی اهالی هنرمندان موسیقی با آغوشی باز پذیرای تمامی فعالان این عرصه در سراسر استان است.

حق‌پرست با اشاره به انتشار فراخوان عضوگیری انجمن موسیقی در گستره استانی نیز گفت: در این راستا با عضوگیری نسبت به صدور کارت عضویت رسمی و دیجیتال برای فعالان حوزه موسیقی استان بوشهر فراهم خواهد شد. این اقدام گامی مهم در راستای تامین بانک اطلاعاتی جامع برای حوزه موسیقی با تمام زیرمجموعه‌ها و زیربخش‌های اعم از نوازندگی، ساخت ساز، صدابرداران تخصصی حوزه موسیقی و مستندسازان این عرصه است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=40380

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا