موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

این بار هم باید «گل حساس» را من و تو بزنیم

به گزارش کامینگ سون موزیک: میلاد عرفان‌پور و محمدمهدی سیار با انتشار ویدئوهایی جداگانه از مردم برای حضور در انتخابات روز جمعه بیست و هشتم خرداد ماه دعوت کردند.

میلاد عرفانپور شاعر و مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری و محمدمهدی سیار شاعر و ترانه‌سرا که مخاطبان او را با آلبوم «حالا که می‌روی» به خوانندگی محمد معتمدی می‌شناسند با انتشار ویدئوهایی جداگانه از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

میلاد عرفانپور در این پیام تصویری توضیح داده است: «شاید کلیشه شده باشد و شاید هزار بار شنیده باشید که شاعر گفته است: «به عمل کار برآید، به سخن دانی نیست». اما یک چیزهایی وجود دارد که تکراری است اما قطعاً زیباست. مانند فریاد کشیدن نام ایران وقتی تیم ملی‌ات گل می‌زند. مثل دوره به دوره رفتن پای صندوق؛ و این بار هم این گل حساس را من و تو باید بزنیم»

محمد مهدی سیار شاعر و ترانه سرا نیز در پیام ویدئویی خود خاطر نشان کرده است: «من به شما قول می‌دهم، نه در صد روز، نه در یک سال، نه در چهار سال و نه در هشت سال همه مشکلات ایران و جهان حل شدنی نیست. ولی من و هم وطنانم در یک حرکت جمعی یک انتخاب می‌کنیم تا حداقل یک مشکل کم شود. اینکه با هم بودنمان را، یک ملت بودنمان و حق داشتن‌مان را اثبات کنیم. اصلاً چه کسی می‌گوید مردم اشتباه انتخاب کردند؟ چرا هر مشکلی در مملکت به وجود می‌آید را به رای مردم نسبت می‌دهیم که اگر مردم درست انتخاب کرده بودند این می‌شد و آن می‌شد؟ به نظر من مهم این است که مردم انتخاب کردند و مهم این است که اگر این انتخاب نبود و قرار نبود هر چهار سال این انتخاب اتفاق بیفتد، حتی آنهایی که فکر می‌کنند حرف درست دارند، خودشان را ملزم به اقناع این مردم نمی‌دانستند.»

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=40214

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا