موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

نماهنگ «دختر آسمونی» منتشر شد

به گزارش کامینگ سون موزیک: گروه هم آوایی بین المللی «الغدیر طهران» همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر نماهنگ «دختر آسمونی» را منتشر کرد.

همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر نماهنگ «دختر آسمونی» با همراهی گروه هم آوایی بین المللی «الغدیر طهران» پیش روی مخاطبان قرار گرفت. این در حالی است که احسان جاودان شاعر، علی افسری تنظیم، محمد امین فکری کارگردان و تدوین کننده گروه اجرایی این نماهنگ را تشکیل می دهند.

هادی نصیری سرپرست گروه هم آوایی الغدیر توضیح داد: با توجه به قرار گرفتن در ایام کرونایی گروه ما هم همانند سایر گروه های فعال در عرصه نواهای آیینی تلاش کرده تا با رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی در مراسم و برنامه ای به صورت زنده اجرا نداشته باشد به همین جهت عمده تمرکز گروه روی تولید و ضبط کلیپ هایی شد که به مناسبت های مذهبی و حتی اجتماعی مختلف پیش روی مخاطبان قرار می گیرد. کما اینکه چندی پیش هم کلیپی از سوی گروه منتشر شد که مضمون آن در حال و هوای انتخابات قرار داشت.

وی افزود: نماهنگ «دختر آسمونی» نیز در راستای همین سیاست گروه تولید شده که محتوای آن به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر بود و گروه سعی کرد با همکاری دختران عزیز و گرامی یک مجتمع آموزشی مقطع ابتدایی اثری را تولید کند که بتواند به سهم خود در پاسداشت روز دختر باشد.

نصیری در پایان عنوان کرد: به هر حال آنچه انجام گرفته تلاشی در جهت نکوداشت فرزندان برومند ایران زمین به بهانه سالروز ولادت حضرت معصومه (س) در قالبی متفاوت است که امیدوارم مورد پسند مخاطبان قرار گرفته باشد.

گروه هم‌آوایی بین‌المللی «الغدیر» تهران از گروه‌های همخوانی ممتاز در حوزه تولید آثار موسیقایی ملی و مذهبی است که تاکنون بیش از ۵۰ قطعه تولید و منتشر کرده است.

این گروه از جمله مجموعه‌هایی است که با هدف ترویج فرهنگ آیینی و ملی تولیدات خود را در فضای مجازی به طور کامل منتشر و در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=39869

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا