موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

تسلیت گروه کامکار برای درگذشت علی مرداخانی

به گزارش کامینگ سون موزیک:  هوشنگ کامکار با انتشار متنی در صفحه شخصی خود درگذشت علی مرادخانی را از سوی خودش و دیگر اعضای گروه «کامکارها» تسلیت گفت.

هوشنگ کامکار (موسیقیدان، نوازنده، آهنگساز و عضو شورای عالی خانه موسیقی) که یکی از اعضا و مدیر هنری گروه «کامکارها» نیز هست، با انتشار یادداشتی از سوی خودش و دیگر اعضای گروه موسیقی «کامکارها»، درگذشت علی مرادخانی (مدیر موزه موسیقی و معاون سابق امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) را تسلیت گفت.

هوشنگ کامکار ضمن انتشار عکسی از علی مرادخانی درباره ضایعه درگذشت او نوشت: 

«چند روز پیش از طریق تماس تلفنی با پسرش محمد باخبر شدم که در بیمارستان بستری است و تحت مراقبت‌های ویژه است. او اظهار امیدواری کرد و گفت انشالله حال پدر رو به بهبودی خواهد رفت و من از شنیدن صدای محمد عمیقا دلگرم و خوشحال شدم.

امروز صبح که ناگهان خبر فوت دوست خوبم علی مرادخانی را شنیدم باورم نمی‌شد تا اینکه از قطعیت این خبر تلخ و این ضایعه بزرگ مطمئن شدم.

مرحوم علی مرادخانی را از اوایل انقلاب می‌شناختم. او از چهره‌های نادر و از معدود مسئولینی بود که به هنر و به ویژه موسیقی توجه خاصی داشت و اقدامات اثرگذاری انجام داد. کمک‌های هنری و محبت بی‌دریغ او در مورد اکثر هنرمندان همیشه در خاطراتم باقی خواهد ماند و هرگز از یاد نخواهم برد که تا آخرین روزهای عمر ارزشمندنش دست از خدمت به هنر و فرهنگ این مرز و بوم نکشید.

کوچ ابدی علی مرادخانی را از طرف خودم و تمام اعضای گروه کامکار به خانواده محترم او و جامعه هنرمندان ایران از عمق جان و دل تسلیت می‌گویم. روانش غریق نور و راهش پر رهرو باد.»

aab562d4-524a-4d33-ab55-76e223db4c90 (1)

 

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=39580

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا