کنسرت شهرستانموسیقیموسیقی ایران

کنسرت موسیقی «لیان» در بندرعباس برگزار می شود

به گزارش کامینگ سون موزیک«لیان» این بار، ترانه ها و نواهای دریایی خود را در هرمزگان گسیل کرده و کرانه های جنوبی ایران را به وجد می آورد.

گروه موسیقی شناخته شده لیان به سرپرستی محسن شریفیان، آواز آکا صفوی و اکلو فرامرزی، در تاریخ ۱۳ دی ماهِ سال جاری، به بندر عباس رفته و گلچینی از بهترینهای خود را اجرا خواهند کرد.

شریفیان به مناسبت برگزاری این کنسرت در یادداشتی عنوان کرد: «و این بار داستان کرانه های جنوبی ایران است و دلدادگی هایی به رسم دریا که بیکران است و سخاوتمند. کنسرت لیان براى همسایه و همداستان کهن خود یعنى هرمزگان، آواهاى دورى که از دیرباز در این دو منطقه در هم تنیده شده اند را به ارمغان خواهد داشت.

اشتراکات موسیقایى این سامان به واسطه عوامل گوناگون از جمله کار و حرفه ی دریانوردى و همچنان تاریخى به نسبت مشترک، شکل خاصى به خود گرفته است که به جرأت میتوان گفت در زمره ی زیباترین نواهای موسیقیایی جهان است. چه کسی می تواند تاثیر گذاری و تاثیر پذیری موسیقى خوزستان و بوشهر و هرمزگان را نسبت به هم نایده بگیرد؟ این موسیقی، زبانیست گویا بر شرح عظمت خلیج فارس و ساحل نشینانی که اقتدار این جغرافیا به برکت وجود آنان است.

گروه موسیقی لیان بر خود لازم مى داند تا سلامی دوباره کند و با هنردوستان و هنرمندان کرانه جنوبى، دیداری تازه کند تا به زبان موسیقی باهم به گفتگو بنشینیم.

آنچه که امروز تمام مردم دنیا به دنبال آن هستند، صلح و دوستی و گفتگوی انسانها به مهر است و در راستای این هدف ارزشمند، موسیقی که زبان عشق و احساس است جای خود دارد! گاهی اگر نقشی از تو را می زنم، دوستت دارم و میخواهم در نقاشی ام باشی!

شایان ذکر است که کنسرت گروه موسیقی لیان به سرپرستی محسن شریفیان، آواز آکا صفوی و اکلو فرامرزی، به همت شرکت هنرمندان خاک جنوب، ۱۳ دی ماهِ جاری در تالار شهید آوینیِ بندرعباس برگزار می شود

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=3869

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا