آلبوم ایرانموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

«ایستگاه سه» تازه‌ترین آلبوم کوارتت رسید

به گزارش کامینگ سون موزیک: تازه‌ترین آلبوم کوارتت «کاسته» از مجموعه‌های شناخته شده موسیقی کشورمان با عنوان «ایستگاه سه» پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

«ایستگاه سه» در قالب چهار قطعه عنوان تازه‌ترین آلبوم کوارتت «کاسته» از مجموعه‌های فعال و شناخته شده موسیقی کشورمان است که به تازگی توسط نشر «هرمس» در بازار فروش محصولات موسیقایی منتشر شده است.

اعضای کوارتت کاسته را احسان صدیق نوازنده گیتار الکتریک، مازیار یونسی پیانو و آوا، سهیل پیغمبری نوازنده ساکسیفون، کلارینت و روزبه فدوی نوازنده درامز تشکیل می‌دهند. این در حالی بود که مرحوم پیتر سلیمانی‌پور نیز طی سال‌های گذشته از اعضای ثابت گروه بود.

این کوارتت که بانی آن احسان صدیق است، در اواخر سال ۹۱ تشکیل شد و موسیقی آن‌ها مبتنی‌بر خلاقیت گروهی و انفرادیِ اعضایش است و قالب آن از ریتم محلی تا ساخته‌های آزاد را شامل می‌شود.

این گروه آن‌ها تمایل به خلق آثاری دارند که بازتابنده نگاه امروزی‌شان به موسیقی جهان باشد. کوارتت کاسته گذر خود از میان موسیقیِ دهه ۷۰ میلادی تا آواهای محلی، از موسیقی آوانگارد سده بیستم تا موسیقی جَز معاصر را با چاشنی بداهه‌نوازی به ساختاری شنیداری تبدیل می‌کند.

تازه‌ترین آلبوم «کوارتت کاسته» علاوه بر انتشار در نسخه‌های دیجتیالی و فیزیکی در قالب صفحه گرامافون نیز پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

«ایستگاه یک» و «ایستگاه دو» عنوان دو آلبوم قبلی کوارتت کاسته بودند که طی سال‌های اخیر برای شنوندگان و علاقه مندان موسیقی منتشر شده‌اند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=38337

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا