موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

تسلیت معاون امور هنری و مدیرکل دفتر موسیقی درخصوص درگذشت عبدالوهاب شهیدی

به گزارش کامینگ سون موزیک: معاون امور هنری وزارت ارشاد و مدیرکل دفتر موسیقی طی انتشار پیام‌هایی جداگانه درگذشت عبدالوهاب شهیدی (خواننده و نوازنده پیشکسوت موسیقی ایرانی) را تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا، سیدمجتبی حسینی (معاون امور هنری وزارت ارشاد) و محمد اله‌یاری (مدیرکل دفتر موسیقی) در پیام‌های جداگانه درگذشت عبدالوهاب شهیدی (خواننده و نوازنده پیشکسوت موسیقی ایرانی) را تسلیت گفتند.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام تسلیتش نوشته است:

«استاد عبدالوهاب شهیدی مهارت و معرفت را به غایت در هنر موسیقی جاری کرد و با دغدغه جانانه برای همه ابعاد اثر موسیقی که هر یک نقشی هماهنگ و همساز در اثر دارد، شخصیت هنری متمایزی یافت. استاد عبدالوهاب شهیدی خواننده و نوازنده توانمند و برجسته ایران است که با شناخت دقیق و عمیق از شعر، آواز و تصنیف می‌خواند. استاد شهیدی آثار و تصنیف‌های ماندگاری را برای موسیقی ایران و ایران به یادگار گذاشت و با آثارش و همراهی و همدلی با هنرمندان شاخص موسیقی در دهه‌های گذشته در تاریخ موسیقی و هنر این سرزمین را نقشی خوش زده است.

درگذشت هنرمند گرانقدر و بی‌بدیل موسیقی ایران استاد عبدالوهاب شهیدی را به خانواده بزرگوارش، هنرمندان و مردم دوستدار موسیقی تسلیت می‌گویم. نام و یادش همیشه به نیکی در فرهنگ و هنر ایران باقیست.»

در متن پیام محمد اله‌یاری (مدیرکل دفتر موسیقی) نیز آمده است:

«درگذشت هنرمند ارزشمند موسیقی ایران استاد عبدالوهاب شهیدی، ضایعه‌ای بزرگ و ناراحت کننده است.

مرحوم شهیدی دارای منشی بزرگوارانه در زندگی اجتماعی خود بود و در عمر پر تلاش هنری خود، آوازهای زیبایی خلق کرد و اکنون به جاودانگی پیوست، اما نغمه‌های دلنشین او تا ابد در یادها خواهد ماند.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده بزرگ ایشان و تسلیت به جامعه موسیقی کشور به خاطر از دست دادن این استاد پیشکسوت، از درگاه خداوند برای این خواننده و نوازنده کشورمان، علو درجات و همنشینی با ابرار و نیکان را مسئلت می‌کنم.»

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=38056

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا