موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

تولید قطعه «قدس ضربان قلب ماست» برای روز قدس

به گزارش کامینگ سون موزیک: یک قطعه موسیقایی با عنوان «قدس ضربان قلب ماست» به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی با مشارکت فرهنگسرای رسانه و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سوریه تولید شده است.

فرهنگسرای رسانه با مشارکت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سوریه اقدام به تولید یک قطعه موسیقایی با عنوان «قدس ضربان قلب ماست» به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی کرده است. در این قطعه موسیقی سه زبانه، مظلومیت مردم فلسطین و دشمنی رژیم صهونیستی بیان شده است. امیرحسین سمیعی آهنگساز و خواننده، عبدالرضا هدایتی خواننده بخش عربی و وهاب ابراهیمی به عنوان خواننده بخش انگلیسی در ساخت این قطعه همکاری داشته‌اند.

از دیگر برنامه‌های مشترک فرهنگسرای رسانه و رایزنی فرهنگی ایران در سوریه برای روز جهانی قدس تولید محصولات رسانه‌ای شامل نماهنگ، موشن گرافیک، مستند کوتاه و… است. از جمله این تولیدات می‌توان به ۳ موشن گرافیک با موضوع ظلم تاریخی اسرائیلی‌ها به مردم فلسطین، مستند کوتاه دیدار اسکایپی کودکان ایرانی و سوری و ارسال پیام همبستگی این کودکان به کودکان فلسطینی و همچنین نماهنگ‌های متنوع، اشاره کرد.

ویژه برنامه‌های مشترک رایزنی فرهنگی ایران در سوریه و فرهنگسرای رسانه در روز قدس در روزهای ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه به صورت همزمان در دو شهر تهران و دمشق برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اطلاعات درباره این رویداد فرهنگی می‌توانند به اینستاگرام فرهنگسرای رسانه مراجعه کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=37658

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا