موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

آغاز به کار موزه گِرَمی لس آنجلس

به گزارش کامینگ سون موزیک: موزه گِرَمی شهر لس‌آنجلس پس از یک سال تعطیلی به دلیل شیوع کرونا، از ماه آینده پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

موزه گِرَمی شهر لس‌آنجلس پس از یک سال تعطیلی به دلیل شیوع کرونا، از ماه آینده پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

موزه گرمی که به یادگارهای مهمترین جایزه موسیقی دنیا اختصاص دارد پس از یک سال تعطیلی برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، از ۲۱ مه (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) با برپایی سه نمایشگاه جدید بازگشایی می‌شود.

این موزه معروف آمریکایی همگام با شیوه‌نامه‌های اعلام شده از سوی مقامات ایالت لس‌آنجلس، برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی فعالیت خود را با ظرفیت محدود از سر می‌گیرد. استفاده از ماسک برای همه بازدیدکنندگان الزامی است و حرارت بدن همه پیش از ورود به موزه چک خواهد شد. از دیگر تمهیدات ضدکرونایی مسئولان این موزه می‌توان به علامتگذاری فاصله‌ ایمن، استقرار ایستگاه‌های ضدعفونی دست و ممنوعیت لمس آیتم‌های موزه اشاره کرد. تا ماه ژوئن (خرداد- تیر) بازدید از این موزه برای نیروهای امدادی، کادر درمان و کارکنان مشاغل ضروری رایگان خواهد بود.

موزه گرمی یک موزه تعاملی و آموزشی است که به تاریخ جوایز گرمی و برندگان آن (فعالان صنعت موسیقی) اختصاص دارد. این موزه شامل نمایشگرهای لمسی و تعاملی، ویدئوها، اطاقک‌های ضبط موسیقی و مجموعه‌ای از مصنوعات تاریخ موسیقی از جمله لباس‌ها و سازهای مربوط به مراسم گرمی و اشعار دست‌نویس است.

موزه گرمی در تاریخ ۱۳ مه (۲۳ اردیبهشت) در یک مراسم مجازی با حضور برندی کارلایل خواننده و ترانه سرای برنده جایزه گرمی، بازگشایی خود را جشن می‌گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=37442

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا