موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

چکناواریان چشم‌انتظار یک اسپانسر خوش‌ذوق

به گزارش کامینگ سون موزیک: لوریس چکناواریان معتقد است کرونا در زمینه‌های مختلف نه تنها به موسیقی بلکه به هنر ضربه وارد کرده اما فرصتی بی‌نظیر هم در اختیار هنرمندان قرار داده است.

لوریس چکناواریان، موسیقیدان و رهبر ارکستر درباره فعالیت این روزها خود گفت: من این روزها در خانه هستم و وقت بیشتری پیدا کرده‌ام تا آثار جدیدتری از جمله چند اثر از مشهورترین نویسندگان ادبی از جمله ویلیام شکسپیر را بسازم و در قالب یک آلبوم جدید منتشر کنم.

وی با اعلام اینکه هنوز زمان انتشار آلبومش مشخص نشده، عنوان کرد: هزینه ضبط و تولید آلبوم در این شرایط بسیار بالاست و به همین خاطر من منتظرم ببینیم یک اسپانسر خوش‌ذوق پیدا می‌شود یا نه.

این هنرمند ادامه داد: هنرمندان ما در این مدتی که در خانه با سر می‌برند و از فضای کنسرت و اجرا دور هستند، باید کیفیت آثارشان را بالا ببرند تا اگر فردا روزی سالن‌های کنسرت بازگشایی شدند، با کیفیت بالای آثارشان مخاطب را به سالن بکشانند.

چکناواریان در پایان با اشاره به ضربه‌ای که کرونا به موسیقی وارد کرده گفت: این ویروس در زمینه‌های مختلف نه تنها به موسیقی بلکه به هنر ضربه وارد کرده است. با این حال، همان‌‌طور که گفتم فرصتی هم پیش روی ما گذاشت تا کارهای عقب‌مانده خود را به سرانجام برسانیم.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=37347

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا