آلبوم ایرانموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

آلبوم «وقت طلوع ماه» با خوانندگی علی دهکردی به بازار موسیقی رسید

به گزارش کامینگ سون موزیک: آلبوم «وقت طلوع ماه» به آهنگسازی توحید وحید و خوانندگی علی دهکردی در ژانر موسیقی ردیف دستگاهی ایران پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

«طلوع ماه» عنوان یکی از تازه ترین آثار منتشر شده در بازار فروش محصولات موسیقی است که به تازگی با آهنگسازی توحید وحید و خوانندگی علی دهکردی در دسترس شنوندگان قرار گرفته است.

میثاق مهرپور نوازنده عود، نبیل یوسف شریداوی نوازنده دف، توحید وحید نوازنده کمانچه، کمانچه آلتو و سه تار گروه اجرایی این آلبوم را تشکیل می دهند.

«وقت طلوع ماه» با شعری از مولانا، «شوق عاشقی»، «حدیث عاشقی» با شعری از نظامی، «شور عشق» با شعری از عراقی، «گریبون وا» با شعری از بابا طاهر، «هوای عاشقی» با شعری از ابوسعید ابالخیر آثاری هستند که در این آلبوم گنجانده شده اند.

«سوگ سهراب» با همراهی گروه موسیقی «هفت خان»، «هفت خان» مشتمل بر داستان سهراب و گردآفرید شاهنامه فردوسی و «دل در هوایش»، «نقطه دف»، از جمله آثاری هستند که تاکنون از توحید وحید در دسترس مخاطبان قرار گرفته شده است.

توحید وحید از جمله آهنگسازان و نوازنده موسیقی ایرانی است که تاکنون در گروه ها و آلبوم های مختلف حوزه موسیقی ایرانی حضور فعالی داشته و در کنسرت های متعدد داخلی و خارجی نیز به عنوان نوازنده کمانچه همراه چندین مجموعه بوده است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=37255

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا