موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

تلاش‌های اکبرپور برای به نتیجه رساندن برنامه‌های موسیقایی در سال جدید

به گزارش کامینگ سون موزیک: محمدامین اکبرپور تعداد زیادی اثر موسیقایی در دست انتشار دارد و می‌خواهد در سال تازه آنها را در موسسه خود «آوای سایه» منتشر کند.

محمدامین اکبرپور آهنگساز و نوازنده تار و سه‌تار که سرپرستی چند گروه موسیقی را به عهده دارد، درباره فعالیت‌های خود گفت: من فعالیت در سال جدید را از همان روز اول فروردین آغاز کردم و در کنار تدریس، برنامه‌هایم را در سال جدید روی کاغذ نوشته و اولین گام را برای انجام دادنشان برداشتم.

او ادامه داد: بخشی از این فعالیت‌ها حضوری بود که متاسفانه در سومین هفته با وجود وضعیت سیاه کرونا و تعطیلی کلاس‌ها به ناچار فعلاً به کندی و غیرحضوری در حال انجام است. برنامه‌ریزی تمرین و فعالیت منطقی‌تر در فضای مجازی، برنامه‌ریزی برای انجام پایان‌نامه مقطع ارشد رشته اتنوموزیکولوژی دانشگاه هنر، برنامه‌ریزی برای تمرین و ضبط و انتشار آثار در دست انتشارم و همچنین برنامه‌ریزی برای گروه‌های همنوازان سایه در سال جدید از دیگر برنامه‌های من در سال جدید خواهد بود.

وی افزود: برنامه‌ تدریس در سال جدید قرار بود یک روز در هفته کلاس حضوری در آموزشگاهم آوای ماهور در مهرشهر و یک روز هم برای کلاس‌های حضوری در تهران مکتبخانه میرزا عبدالله و نوای شهرآشوب باشد که متاسفانه به دلیل وضعیت کرونا فعلاً تمامی کلاس‌ها به شکل آنلاین در حال انجام است.

اکبرپور همچنین گفت: من تعداد زیادی اثر در دست انتشار دارم که قصد دارم از موسسه‌ام «آوای سایه» آن‌ها را در سال جدید منتشر کنم. علتی که تا الان این امر محقق نشده، تعطیلی ارشاد و دورکاری مسئولین به دلیل کروناست. ولی تلاش‌هایم بی‌نتیجه نخواهند ماند و بالاخره تک‌تک آلبوم‌هایم را که تعدادشان کم هم نیست منتشر خواهم کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=36972

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا