موسیقی ایران

برنامه تلویزیونی «ترنم جام» با محوریت جشنواره و جایزه همایون خرّم

به گزارش کامینگ سون موزیک: برنامه تلویزیونی «ترنم جام» با محوریت موسیقی میزبان برگزیدگان ششمین جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) شد.

محمدامین ابراهیمی، نوازنده پیانو و پرهام وفایی، نوازنده ویولن از برگزیدگان ششمین جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم۶) امشب چهارشنبه چهارم آذر ماه میهمان برنامه تلویزیونی «ترنم جام» از شبکه جام جم خواهند شد.

در این برنامه این دو نوجوان نوازنده از ساعت ۱۹ به اجرای قطعه «موج آتش» اثر استاده زنده یاد همایون خرّم، (قطعه ای که در جشنواره و جایزه همایون خرّم اجرا کردند)، خواهند پرداخت.

«ترنم جام» هر هفته از دوشنبه تا جمعه به صورت زنده از شبکه جام جم با محوریت موسیقی و معرفی چهره های تازه کار این عرصه با اجرای محمودرضا قدیریان و تهیه کنندگی فرهاد رضایی روی آنتن می رود.

جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) امسال برای ششمین سال پیاپی میزبان ۲۵۳۵ شرکت‌کننده کودک و نوجوان از ۱۲۱ شهر کشور بود.

این جشنواره از جمله رویدادهای معتبر حوزه موسیقی در بخش خصوصی است که توسط موسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش» به مدیریت بردیا صدرنوری، دبیری ناصر ایزدی و حمایت خانواده زنده یاد همایون خرّم با همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف ارتقای سطح هنری و موسیقایی و استفاده از نمونه ها و الگوهای موجود در هنر ایرانی برای هنرمندان گروه سنی زیر ۱۸ سال آبان و آذر ماه امسال در مجتمع فرهنگی هنری نور و فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار شد.

شرکت کنندگان با اجرای یکی از تصنیف ها و یا قطعات بی‌کلام استادانی چون مرتضی محجوبی، ابوالحسن صبا، روح الله خالقی، مجید وفادار، مهدی خالدی، علی تجویدی، همایون خرّم، حبیب الله بدیعی، پرویز یاحقی و اسدالله ملک که به شکل رسمی عرضه شده، به صورت تک‌خوانی، تک‌نوازی، هم‌خوانی، هم‌نوازی و گروه‌نوازی در این جشنواره به اجرای خود پرداختند.

فریدون شهبازیان، میلاد کیایی، وارطان ساهاکیان، علی جهاندار، مظفر شفیعی، افلیا پرتو، بهناز ذاکری، پری ملکی، معصومه مهرعلی، مزدا انصاری، رضا مهدوی، علیرضا چراغچی، محمدرضا فیاض، مجید واصفی، حسین فاضل، مجید ناظم پور، بابک شهرکی، پویان آزاده و حامد ابراهیمی اعضای هیات داوران این دوره از جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم۶) بودند.

 

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=3694

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا