موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

اجرای زنده با کیفیت اینترنتی امکان‌پذیر نیست

به گزارش کامینگ سون موزیک: بردیا صدرنوری می‌گوید: فعلاً برنامه کنسرت نداریم چون اساساً نمی‌توان در این زمینه برنامه‌ریزی کرد. داریم از فرصت استفاده می‌کنیم تا آهنگ‌هایی را که ضبط کرده‌ایم منتشر کنیم.

بردیا صدرنوری آهنگساز و نوازنده درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: من در حال حاضر مشغول ضبط یک سری آثار موسیقیایی هستم که به صورت ارکسترال تنظیم شده و در سال جدید منتشر می‌شوند. در حوزه کتاب هم دو کتاب در دست دارم که امسال منتشر خواهند شد.

مدیر جشنواره و جایزه موسیقی همایون خرّم (نوای خرم) درخصوص این جشنواره اظهار داشت: امسال جشنواره نوای خرم به دلیل کرونا تعطیل شد و الآن داریم برای سال 1400 برنامه‌ریزی می‌کنیم که هفتمین دوره جشنواره را با یک سری تغییرات برگزار کنیم.

صدرنوری ادامه داد: ما تصمیم داریم بخش رقابتی را کمی طولانی‌تر از دوره‌های قبل کنیم. ما در دوره‌های قبل یک فراخوان می‌دادیم و شرکت‌کنندگان آثار خودشان را می‌فرستادند و بعد بچه‌ها می‌آمدند در طول یک هفته تا 10 روز در تهران اجرا می‌کردند و ما برگزیدگان را انتخاب می‌کردیم، اما حالا می‌خواهیم برگزیدگان را در طول سال بررسی کنیم و از آن‌ها بخواهیم که در طول سال برای ما اجراهای خودشان را بفرستند. شرکت‌کنندگان حداقل باید تأیید دو نفر از سه داور ما را بگیرند تا آن موقع بتوانند در مرحله نهایی شرکت کنند. این مسئله باعث می‌شود که بچه‌ها در یک پروسه چند ماهه تلاش کنند.

او افزود: بخش داوری ما مبتنی بر اجرای زنده شرکت‌کنندگان است و امیدواریم شرایط کرونا به طوری پیش برود که در سال جدید این امکان فراهم شود. بخشی از جشنواره ما اجراهای گروهی است و داوری آن‌ها به صورت مجازی دشوار است.

بردیا صدرنوری در پایان گفت: فعلاً برنامه کنسرت نداریم چون اساساً نمی‌توان در این زمینه برنامه‌ریزی کرد. داریم از فرصت استفاده می‌کنیم تا آهنگ‌هایی که ضبط کردیم را منتشر کنیم. اجرای زنده با کیفیت اینترنتی امکان‌پذیر نیست.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=35980

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا