موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

آرمان مهربان قطعه موسیقایی برای پرستاران می‌سازد

به گزارش کامینگ سون موزیک: آرمان مهربان می‌گوید: همراه با ارکستر ایستگاه شروع به ساختن پادکست کرده‌ایم که تاکنون دو قسمت آن منتشر شده و من مشغول ساختن موسیقی قسمت سوم با نام «خواب» هستم.

آرمان مهربان آهنگساز، تنظیم‌کننده و رهبر ارکستر درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: من این روزها طبق معمول مشغول کار هستم. در حال حاضر چند پروژه بهاری دارم که آن‌ها را پیش می‌برم. یک قطعه دارم برای پرستاران می‌سازم و یک شعر بسیار عالی و پرانرژی و امید بهاری هم دارم.

وی افزود: فرم اجرایی کار در سبک آکاپلاست که این سبک بدون استفاده از ساز اجرا می‌شود. یعنی در این قطعه هیچ سازی به کار برده نمی‌شود. قسمت‌های هارمونی آن را گروه کر اجرا می‌کند و خواننده آن نیز یکی از خوانندگان سنتی است.

این آهنگساز در رابطه با سایر فعالیت‌های خود گفت: اخیراً همراه با ارکستر ایستگاه شروع به ساخت پادکست کرده‌ایم که تاکنون دو قسمت آن منتشر شده و من مشغول ساخت موسیقی قسمت سوم این پادکست با نام «خواب» هستم.

آرمان مهربان در پایان گفت: متأسفانه کنسرت‌ها فعلاً تعطیل است و ما نمی‌توانیم کنسرت حضوری اجرا کنیم. البته همراه با کاوه آفاق یک اجرای آنلاین داشتیم ولی فعلاً برنامه دیگری برای اجرای آنلاین نداریم.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=35794

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا