کنسرتکنسرت پاپکنسرت تهران

27 دی ماه کنسرت جدید گروه نوشه برگزار خواهد شد

به گزارش کامینگ سون موزیک: تازه‌ترین کنسرت گروه نوشه به سرپرستی نیوشا بریمانی 27 دی ساعت 14 در تالار وحدت برگزار می‌شود.

نیوشا بریمانی نوازنده کمانچه و سرپرست گروه نوشه درباره برنامه‌های جدید این گروه توضیح داد: تازه‌ترین کنسرت گروه ما 27 دی در تالار وحدت برگزار می‌شود. این اجرا برای سومین بار است که تمدید می‌شود.

او توضیح داد: حدود 60 درصد قطعاتی که در این کنسرت اجرا می‌کنیم جدید هستند. ضمناً سه قطعه آقای بهنام بانی با نام‌های “عاشقم کردی”، “چه بخوای چه نخوای” و “قرص قمر” را اجرا خواهیم کرد. در عین حال، خیلی خوشحال هستم که در این اجرا با گروه حرکت مهرگان به سرپرستی مهرنوش مهرین‌فر همراه هستیم. تشکر ویژه‌ای هم از دکتر پرهام صوفی دارم که همراه همیشگی من و گروه نوشه هستند و بدون حضور ایشان اصلا حرکت در این مسیر هموار نبود.

بریمانی ادامه داد: در این کنسرت خانم‌ها پریچهر خسروی، نوشین نامی، فروغ فضلی، شهره خیری و پگاه بزرگ به‌عنوان خواننده حضور دارند. همچنین مینو قاسم‌پور، رخساره رستمی، نیلوفر ابراهیمی، فروغ فضلی، آرمیتا فهیمی، سپیده شایگان و حدیث کرمی نوازندگانی هستند که همراه ما خواهند بود. لیانا شریفیان نیز به‌عنوان نوازنده مهمان در کنار ما اجرا خواهد کرد.

وی افزود: در حال برنامه‌ریزی برای اجراهای دیگر تا پایان سال هستیم، اما هنوز به قطعیت نرسیدیم، هرچند احتمال دارد تا پایان سال دو اجرای دیگر برای بانوان عزیز برگزار کنیم.

او تأکید کرد: برنامه کنسرت‌های تالار وحدت برای بانوان در روزهای جمعه ساعت 14 و روزهای شنبه ساعت 18 است، اما بنده به هیچ عنوان موافق برگزاری کنسرت در روزهای شنبه نیستم، به دلیل این که اکثر بانوان عزیز ما کارمند هستند و به همین دلیل در روزهای جمعه راحت‌تر می‌توانند به کنسرت بیایند.

بریمانی با اشاره با مشکلات مربوط به تبلیغات برای کنسرت‌های بانوان گفت: واقعاً کار ما نسبت به آقایان سخت‌تر است. آقایان می‌توانند تبلیغات انجام دهند و صدایشان را به گوش مردم برسانند، اما ما چنین کاری را نمی‌توانیم برای خواننده‌های خود انجام دهیم. با این حال، خدا را شاکرم که بعد از این همه سال فعالیت توانسته‌ایم جایگاهی برای خودمان داشته باشیم. عزیزانی هستند که به خاطر نام نوشه به کنسرت می‌آیند و واقعاً از ما حمایت می‌کنند.

این نوازنده اضافه کرد: من خودم دو آلبوم موسیقی روانه بازار کردم و برایم بسیار جالب است که می‌بینم مخاطبان ما اصرار دارند قطعات قدیمی را بشنوند. البته قطعات قدیمی را بسیار دوست دارم، اما به هر حال می‌خواهم قطعات جدید نیز در کنسرت‌هایم اجرا شود.

بریمانی در پایان با اشاره به این که حمایت از موسیقی نواحی برای گروه نوشه بسیار اهمیت دارد، گفت: ما در تمام کنسرت‌ها سعی می‌کنیم تعدادی نوازنده موسیقی نواحی داشته باشیم که این نوازنده‌ها تاکنون از شهرهایی چون تبریز، اهواز و بوشهر در کنسرت‌های ما حضور داشته‌اند و خدا را شکر همیشه با استقبال خوب تماشاگران روبرو شده‌ایم.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=3568

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا