موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

نسل آینده به موسیقی نواحی توجه خواهند کرد

به گزارش کامینگ سون موزیک: ابراهیم کهندل‌پور می‌گوید: متأسفانه ما در حال حاضر با یک آفت بزرگ مواجه هستیم؛ مجموعه‌ای از موسیقی‌های عجیب و غریب به نام موسیقی نواحی قشقایی منتشر می‌شود که اصلاً شباهتی با این نوع موسیقی ندارد.

ابراهیم کهندل‌پور، نوازنده و خواننده ایل قشقایی که اخیراً آلبوم «یاغه» را با موسیقی قشقایی منتشر کرده است، درباره انتشار این آلبوم گفت: ما تصور می‌کردیم نسبت به نسل آینده یک دینی بر گردن داریم و باید چنین کاری را انجام بدهیم تا ادا شود. شاید نسل الآن به اثر ما بی توجهی کنند ولی مطمئن هستیم که نسل آینده به موسیقی نواحی و چنین آثاری توجه خواهند کرد.

وی افزود: متأسفانه ما در حال حاضر با یک آفت بزرگ مواجه هستیم و آن آفت این است که یک سری موسیقی‌های عجیب و غریب به نام موسیقی نواحی قشقایی منتشر می‌شود که اصلاً شباهتی با این نوع موسیقی ندارد و همین مسئله باعث ضربه به موسیقی نواحی می‌شود.

کهندل‌پور در پایان به فقدان انجمن موسیقی نواحی در کشور اشاره کرد و گفت: اگر یک چنین انجمنی وجود داشت قطعاً امروز برای آلبوم‌هایی مانند «یاغه» اتفاقات بهتری می‌افتاد و بیشتر از الآن مورد توجه قرار می‌گرفتند. متأسفانه برای دست پیدا کردن به چنین انجمنی باید مسیر طولانی را طی کرد و نیاز به همراهی همه هنرمندان موسیقی نواحی دارد.

ویژه:

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=35544

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا