موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

عرض ارادت میلاد هارونی در سالروز تولد امام حسین(ع)

به گزارش کامینگ سون موزیک: میلاد هارونی از خوانندگان جوان موسیقی پاپ کشورمان در تازه‌ترین فعالیت خود همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت امام حسین(ع) یک قطعه تصویری کوتاه را منتشر کرد.

همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت امام حسین (ع) میلاد هارونی خواننده موسیقی پاپ یک اثر تصویری را در فضای مجازی منتشر کرد.

هارونی در توضیح این قطعه کوتاه تصویری نوشت: «امام حسین (ع)، یعنی تشنه‌ترین دریایی که ارادت دل‌های زخمی را به ساحل عافیت می‌رساند. میلاد امام حسین (ع)، سید و سالار شهیدان بر شما عزیزان مبارک.»

میلاد هارونی از جمله خوانندگان جوان موسیقی پاپ کشورمان است که طی سال‌های اخیر آثار متعددی را با مضامین ارزشی، انقلابی، سیاسی و اجتماعی تولید کرده است. این خواننده در بهمن ماه ۹۱ به صورت حرفه‌ای قطعه‌ای به نام «اشک غریب» برای امام زمان (عج) منتشر کرد و اولین اجرای زنده خود را در نیمه شعبان ۹۲ در اصفهان انجام داد. او در تابستان سال ۹۳ موسسه‌ای به‌نام «سربازان جنگ نرم» را راه انداخت که در آن آثار موسیقایی با مضامین انقلابی تولید شد.

«أین عمار»، «خط سرخ»، «حسرت زیارت»، «بابا رجب»، «کاخ سیاه»، «برادرانه»، «انقلاب بی مرز»، «صبح پیروزی»، «مادر آیینه‌ها»، «عصر انتظار»، «حرف دل یک ملت»، «بی‌نشون‌ها»، «عشق بی مرز» از جمله آثاری است که این خواننده تاکنون منتشر کرده است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=35326

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا