موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

آرشیو خانوادگی باغچه‌بان به زودی آغاز به فعالیت می‌کند

به گزارش کامینگ سون موزیک: آرشیو خانوادگی باغچه‌بان با هدف بایگانی موسیقی، نوشته‌ها و دیگر آثار ثمین و اولین باغچه‌بان و به منظور صیانت و انتشار آثار آن‌ها راه‌اندازی شده است.

آرشیو خانوادگی باغچه‌بان با هدف بایگانی موسیقی، نوشته‌ها و دیگر آثار ثمین و اولین باغچه‌بان و به منظور صیانت و انتشار آثار آن‌ها راه‌اندازی شده است؛ همچنین دست‌اندرکاران این مجموعه قصد دارند در آینده‌ی نزدیگ با مشارکت در پروژه‌های آموزشی و پژوهشی موسیقایی در جهت تحقق آرزوها و اهداف ثمین و اولین باغچه‌بان گام بردارند.

در سال‌های گذشته شاهد موارد متعدد سوء استفاده از نام یا آثار ثمین و اولین باغچه‌بان از سوی افراد و یا نهادهای مختلف بوده‌ایم، که این موارد اگر از چشم‌وگوش بازماندگان خانواده‌ی باغچه‌بان دور نمانده باشد، با اعتراض آن‌ها مواجه شده است.

حالا آرشیو خانوادگی باغچه‌بان، با نظارت و مدیریت خانواده‌ی باغچه‌بان، جایی‌ست برای جمع‌آوری آثار و انتشار اخبار مربوط به ثمین و اولین باغچه‌بان به صورت منسجم و موثق و البته غیرانتفاعی.

قرار است در این وبسات مجموعه تصاویر دیده نشده، پارتیتور آثار، آثار پیشتر شنیده نشده از ثمین و اولین باغچه‌بان منتشر شود. همچنین نسخه‌ی اصلی آلبوم رنگین‌کمون ضبط شده در وین از طریق این پایگاه منتشر خواهد شد. لازم به توضیح است نسخه‌ی فعلی موجود در بازار آلوبم رنگین کمون از روی نوار کاست کشیده شده، اما چندی پیش نسخه‌ی نوار ریل این آلبوم را پیدا شد و با میکس و مستر جدید به زودی در اختیار دوستداران ثمین باغچه‌بان قرار خواهد گرفت.

آرشیو خانوادگی باغچه‌بان از اواسط فروردین ۱۴۰۰ آغاز به کار خواهد کرد اما خانواده‌ی باغچه‌بان قصد دارند در آستانه‌ی نوروز ۱۴۰۰ داستان «نوروزها و مرغی بر شاخه‌ی درخت» و قطعه‌ی «نوروز تو راهه» با میکس و مستر جدید را به عنوان هدیه‌ی نوروزی بر کانال ساوند کلاد آرشیو خانوادگی باغچه‌بان منتشر کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=35322

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا