رویدادکنسرت پاپکنسرت تهرانکنسرت سنتی

کنسرت ” گروه هوران ” به خوانندگی بامداد فلاحتی ، در تالار وحدت ، برگزار شد

به گزارش کامینگ سون موزیک: گروه «هوران» به سرپرستی بهروز قهاری و خوانندگی بامداد فلاحتی در تالار وحدت تازه‌ترین کنسرت خود را برگزار کردند.

در این کنسرت که طی 2 بخش روی صحنه رفت، اشعاری از هما میرافشار، فریدون مشیری و مولانا با آهنگسازی محمدرضا برزین در بخش اول کنسرت اجرا شد.

این در حالی است که در بخش دوم برنامه که با گروه کر و گروه سازهای کوبه‌ای همراه بود، قطعاتی از اشعار مولانا به آهنگسازی بهروز قهاری پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

محمدرضا برزین نوازنده سه تار، مسعود صادقی نوازنده سه تار، کیارش بیات نوازنده تار، آناهیتا نصیریان نوازنده عود، ملینا فرجی نوازنده سنتور، فردین فیروزکوهی نوازنده سنتور باس، امیر مظاهری نوازنده کمانچه، امیر احمدپور نوازنده کمانچه، مونا سعیدی نوازنده کمانچه آلتو، مصطفی جهانی نوازنده کمانچه آلتو، مصطفی جهانی نوازنده کمانچه آلتو، امیرحسین لیاقت نوازنده سازهای کوبه‌ای، مجید حسینی‌پناه سرپرست گروه تمبک، یاشار شاه‌منصوری نوازنده دف، داود قنبری نوازنده دف، علی باقری سرپرست گروه دف نوازان گروه نوازندگان را تشکیل می‌دادند.

علاوه بر این برنامه ها که روز سوم دی ماه برگزار شد. یک رسیتال ویولن و پیانو با هنرمندی علی صالحی‌پور و ذاکراسداف به تهیه‌کنندگی وحید علی‌پور در روز چهاردهم دی ماه برگزار شد که مشتمل بر برگزاری یک رسیتال ویولن و پیانو در تالار رودکی بود.

در این کنسرت علی صالحی‌پور از نوازندگان خوش آتیه ویولن که سابقه متعددی در نوازندگی مجموعه‌های بین‌المللی داشته، به همراه ذاکراسداف نوازنده برجسته پیانو از کشور آذربایجان آثاری از باخ، راخمانینوف، وینیاوسکی، اسکریابین، پاگانینی، دبوسی، قاراقاریو، آیازقمبرلی را برای مخاطبان اجرا کردند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=3514

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا