موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

اجرای اولین قطعه موسیقایی «خوشنویسی ۱۸» در کنسرت «صدای ایران»

به گزارش کامینگ سون موزیک: اولین اجرای قطعه موسیقایی «خوشنویسی ۱۸» در کنسرت «صدای ایران» به آهنگسازی رضا والی امشب شنبه ۲۳ اسفندماه از طریق یوتیوب پخش می‌شود.

رضا والی (آهنگساز و استاد دانشگاه کارنگی‌ملون آمریکا) امشب شنبه ۲۳ اسفندماه، اولین اجرای قطعه «خوشنویسی ۱۸» را به صورت آنلاین از طریق یوتیوب در کنسرت «صداهای ایران/ Sounds of Persia» به عموم عرضه خواهد کرد.

این آهنگساز پیشکسوت در ادامه آثار آهنگسازی خویش که با نام خوشنویسی، کلیوگرافی، نام‌گذاری و شناخته شده‌اند تازه‌ترین قطعه آهنگسازی خود، قطعه «خوشنویسی شماره ۱۸» را از طریق سایت یوتیوب به همراه کوارتت زهی، آنسامبل «کواترو پونتو» و تکنوازی سنتور «داریوش ثقفی» به علاقمندان تقدیم می‌نماید.

کنسرت صدای ایران، خوشنویسی شماره ۱۸، از طریق سایت یوتیوب راس ساعت ۱۲ ظهر به وقت شرق آمریکا و ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران قابل مشاهده است.

لازم است علاقمندن برای مشاهده آنلاین از طریق سایت https://www.showpass.com/sounds-of-persia-with-dariush-saghafi-reza-vali-cuatro-puntos-ensemble/  اقدام به تهیه بلیت و لینک دسترسی نمایند.

قیمت بلیت از صفر دلار تا ۵۰دلار تعبیه شده است و تهیه بلیت رایگان یا همان صفر دلاری برای علاقمندان داخل ایران با درج نام و آدرس ایمیل امکانپذیر است. سپس بلیت رایگان و لینک دسترسی به آدرس ایمیل ارسال می‌شود.

کنسرت خوشنویسی ۱۸ به صورت لایو استریم شنبه ۱۳ مارس از یوتیوب پخش می‌گردد.

از آثار رضا والی پیش‌تر آلبوم «اشتیاق» و «کالیوگرافی» توسط موسسه فرهنگی هنری ماهور و در مجموعه «پارتیتور خوانی» نشر «خانه هنر خرد» اثر «سرنا» منتشر شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=34847

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا