موسیقیموسیقی ایران

عادل آروند: هیچ‌وقت از هدف خودم دست برنداشتم

به گزارش کامینگ سون موزیک: عادل آروند می‌گوید: قصد دارم اولین آلبوم رسمی خودم را در سال ۱۴۰۰ منتشر کنم و به همین خاطر قصد دارم با یک تهیه‌کننده موسیقی قرارداد ببندم.

عادل آروند خواننده و آهنگساز موسیقی درباره فعالیت این روزهای خود گفت: من قصد دارم اولین آلبوم رسمی خودم را در سال ۱۴۰۰ منتشر کنم و به همین خاطر قصد دارم با یک تهیه‌کننده موسیقی قرارداد ببندم تا اثری که منتشر می‌کنم به خوبی دیده و شنیده شود و از این بابت دغدغه‌ای نداشته باشم.

وی درfhvi فضای آلبوم جدیدش عنوان کرد: من همیشه تلاش می‌کنم آهنگ‌هایی که اجرا می‌کنم با امضا و لحن خودم باشد. یعنی آهنگ‌های بازسازی شده که ریشه در تجارت موسیقی شرقی و غربی دارند.

این آهنگساز موسیقی که به تازگی پا به عرصه خوانندگی گذاشته‌ است در این رابطه اظهار داشت: من قبل از اینکه آهنگسازی کنم نیز خوانندگی را تجربه کرده بودم، منتها آن موقع مثل الآن روی خوانندگی مصمم نبودم و بیشتر فعالیتم را به آهنگسازی اختصاص دادم.

آروند ادامه داد: من هیچ‌وقت از هدف خودم دست برنداشتم و عقب نکشیده‌ام. حتی اگر شرایط بر وفق مرادم نبوده نیز در جا نزدم و این مسیر را ادامه داده‌ام. مطمئن هستم که اگر کسی این مسیر را تا انتها ادامه بدهد حتماً برای او اتفاق‌های خوبی می‌افتد.

این خواننده در پایان خاطرنشان کرد: من دوست دارم هر انسانی از هر سن، جنسیت و جایگاهی که مخاطب زبان کارم است حداقل یکی یا دو تا از آهنگ‌هایم را دوست داشته باشد و سهمی در خاطراتش داشته باشم، اگر این اتفاق بیفتد برای من کافی است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=34643

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا