آلبوم ایرانموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

آلبوم «ذرات»؛ حال و هوای موسیقی هرمزگان

به گزارش کامینگ سون موزیک: آلبوم «ذرات» به آهنگسازی و نوازندگی هادی آرمین (نوازنده عود و آهنگساز) با مجوز وزارت ارشاد، توسط نشر «نریمان» منتشر شد.

آلبوم «ذرات» به آهنگسازی و نوازندگی هادی آرمین نوازنده عود منتشر شد.

هادی آرمین از نوازندگان و آهنگسازان بنام اهل هرمزگان است که در تازه‌ترین اثر خود موسیقی بی‌کلام را با سازش عرضه کرده است.

هادی آرمین نوازندگی عود را نزد پدرش یوسف آرمین (از نوازندگان عود هرمزگان) فرا گرفته و از نخستین مراحل آموختن موسیقی تاکنون علاقه فراوانی به تولید و تنظیم آثار بی‌کلام با محوریت ساز عود داشته است. بسیاری از آثار تهیه و تنظیم آرمین در رادیو و تلویزیون هرمزگان به گوش مخاطبان رسیده است.

دغدغه او شنیده شدن هرچه بیشتر صدای ساز عود در جامعه شنیداری ایرانیان است.

هادی آرمین در مورد هدف انتشار این اثر می‌گوید: منظور از نشر مجموعه ذرات به اشتراک گذاشتن نوعی احساس و بیان است که می‌توان آن را از صدای ساز عود به گوش مخاطب رساند. تم غالب اثر حال هوای آثار فولکوریک بندرعباس را دارد، اما هر کسی با هر سلیقه موسیقی ممکن است ارتباطی با شنیدن این اثر برقرار کند.

این آلبوم توسط انتشارات «نریمان» به مدیریت علی پژوهشگر در پلتفرم‌های موسیقی جهانی برای علاقندان قابل دسترس است. همچنین از طریق نشانی https://hadiarmin.hearnow.com/particles به طور مستقیم می‌توان این آلبوم را شنید

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=34624

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا